הכל בוער

רזי ברקאי: "מתנצל בפני המשפחות השכולות, לא חוזר בי"

אחרי הסערה שעוררה התבטאותו שהשוותה לכאורה בין משפחות שכולות למשפחות מחבלים והקיצוץ בתכניתו. רזי ברקאי הגיב בתחילת "מה בוער" ואמר: "בינתיים אני כאן, מה יקרה מחר?" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: משה שי - פלאש90)

סערת רזי ברקאי: אחרי שהתבטאותו המשווה לכאורה בין משפחות שכולות למשפחות מחבלים, עוררה סערה ותוכניתו קוצצה לטובת אראל סג"ל, רזי ברקאי מגיב לדברים.

בפתח תוכניתו "מה בוער" בגלי צה"ל אמר ברקאי: "כרגע הכל פתוח, בינתיים אני כאן, ליד אותו מיקרופון. עם אותו צוות נפלא ומסור עד השעה 11:00, מה יקרה מחר? אלוהים גדול".

בהתייחסו לסערה שעוררו דבריו אמר: "הערה אחת אני מבקש לומר למשפחות השכולות: אני מחבק את כולכן בלי הבלי צבע ופוליטיקה", הוסיף היום ברקאי, "השכול בשבילי הוא לא רק נאום ביום הזיכרון, מי מכם שנפגע אני מצטער, אבל אני לא יכול לעשות שקר בנפשי ולהגיד לכם, שאני חוזר בי. השכול הוא שכול, גם כאן וגם מעבר לגדר, רגשות של הורים שכולים, כאן ושם לא ניתנים למדידה. מי שרוצה לקחת את זה, כמו שעשו חלק מכם, למקומות אחרים - כאילו אני משווה בין החיילים שלנו למחבלים שלהם, כאילו אני מצדיק או לפחות מבין מעשי טירור, מי מכם שלוקח את זה לשם, עושה את זה על אחריותו בלבד ומתוך מניעים רעי לב".

כזכור, בשבוע שעבר דווח, כי ברקאי שוקל לפרוש מגל"צ, בעקבות קצוץ תכניתו לטובת תכנית חדשה של העיתונאי אראל סג"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר