סטה מהמסלול בכוונה?

נהג המשאית שהתנגשה בקו 402: בן 40 ממזרח ירושלים

נהג המשאית שהייתה מעורבת ב"אסון 402", בו נהרגו שישה בני אדם, בהם גם ילדים, הוא ערבי תושב מזרח ירושלים כבן 40. הנהג נפצע באורח קל. חוקרי המשטרה עיכבו אותו לחקירה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אורי דיוויס ויוסי קלצקי - דוברות 'איחוד הצלה')

נהג המשאית שהייתה מעורבת ב"אסון 402", בו נהרגו שישה בני אדם, בהם גם ילדים, הוא ערבי תושב מזרח ירושלים כבן 40. הנהג נפצע באורח קל. חוקרי המשטרה עיכבו אותו לחקירה.

מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס, קו 402 של חברת אגד, היה בדרכו מירושלים לבני ברק, כאשר בסמוך למחלף לטרון התנגש האוטובוס במשאית שעמדה בצדי הדרך.

ככל הנראה המשאית לא עמדה בצורה בטיחותית ונהג האוטובוס לא הבחין בה, או שהבחין בה מאוחר מדי. ככל הנראה, "הגורם האנושי" הביא לתאונה הקשה. בעקבות ההתנגשות, האוטובוס "גולח" לחלוטין בצידו הימני, מה שהביא לתוצאה הקשה של חמישה הרוגים. כאמור, נהג המשאית נפצע באורח קל בלבד באירוע וחוקרי המשטרה עיכבו אותו לחקירה.

זירת התאונה (צילום: אורי דיוויס ויוסי קלצקי - דוברות 'איחוד הצלה')

על פי עדות שקיימת בידי חוקרי המשטרה, נהג רכב פרטי שהיה עד לאירוע, טוען כי נהג המשאית סטה ממסלולו בכוונה בכדי לפגוע באוטובוס.

לדבריו, נהג המשאית סטה בכוונה תחילה לעבר האוטובוס לאחר המתנה בשוליים ועמידה מסוכנת בכביש תוך כדי נסיעה מקבילה ושמירה על מהירות זהה. הנהג לא הרפה לרגע מהחיכוך עם האוטובוס וגם שנהדף חזר למסלול התנגשות עד שנעצר בשולי הכביש.

עם זאת, החקירה רק בראשיתה ועדיין לא ברור לחלוטין האם אכן מדובר בתאונה בכוונה תחילה או שמא בתאונה רגילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר