"זירה קשה ביותר; בעל פצוע חיפש את אשתו בהיסטריה"

"הייתה אישה שרגלה פשוט נקטעה מעוצמת הפגיעה, כל הצד הימני של האוטובוס היה מרוסק לגמרי ואנשים שכבו לכודים בתוך האוטובוס" משחזר מתנדב שהגיע לזירת האסון בכביש 1 (חרדים)

(צילום: פלאש 90)

אסון 402: ישראל פרלשטיין, מתנדב באחד מארגוני ההצלה שהגיע לזירת תאונת הדרכים הקשה בכביש 1 בין אוטובוס קו 402 למשאית שעמדה בצד הדרך, מספר ל"כיכר השבת" על המראות הקשים שראה: "זו הייתה קטסטרופה ממש".

"הייתה אישה שרגלה פשוט נקטעה מעוצמת הפגיעה, כל הצד הימני של האוטובוס היה מרוסק לגמרי ואנשים שכבו לכודים בתוך האוטובוס" אומר המתנדב.

"אדם הסתובב כשהוא פצוע מעשרות רסיסים בידיו וברגליו וחיפש את אשתו בין הנפגעים הרבים בזירה. מדובר באסון קורע לב עם מספר נפגעי חרדה מלבד הנפגעים בגוף".

המתנדב מספר על גרסאות סותרות בין נוסעי האוטובוס, חלקם דיווחו כי נהג האוטובוס ונהג המשאית ניהלו "תחרות" ו"משחקי כוחות" בכביש, שלבסוף גרמו לתאונה הקשה. מנגד, חלק מנוסעי האוטובוס דיווחו כי המשאית עמדה בצד הדרך באופן שאינו בטיחותי.

משה טיטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה סיפר מהזירה: "מתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו על מספר נפגעים ללא הכרה כתוצאה מפגיעת משאית באוטובוס, הייתי בדרכי לבית שמש והגעתי לזירה תוך מספר דקות ולמרבה הצער נתקלתי בזירה קשה".

"עקב אופי התאונה וכמות הנפגעים ביקשתי סיוע של מתנדבים נוספים שיצאו מירושלים, בית שמש, טלז סטון, וערים נוספות במרחק של 20 דקות נסיעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר