זוהו כל הרוגי התאונה

הבחור אהרן מרדכי כהן ז"ל והגברת לאה מלמוד ע"ה

בשעות הלילה זוהו שני ההרוגים הנוספים מהתאונה באוטובוס הדמים קו 402: הבחור אהרן מרדכי כהן ז"ל בן 18 תלמיד ישיבת עץ חיים באבוב והגברת מרת לאה מלמוד ע"ה בת 60 מירושלים (דיין האמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבחור אהרן מרדכי כהן ז"ל (באדיבות המשפחה)

בשעות הלילה (שלישי) זוהו עוד שני הרוגים נוספים מהתאונה באוטובוס הדמים קו 402 שהיה בדרכו מירושלים לבני ברק והתנגש במשאית וגרם לטרגדיה הקשה במותם של שישה מנוסעיו.

אסון 402 - סיקור שוטף

הבחור אהרן מרדכי כהן ז"ל בן 18 תלמיד ישיבת עץ חיים באבוב בבני ברק.

הבחור המתגורר יחד עם הוריו ברחוב בר אילן בירושלים היה בדרכו לישיבה בבני ברק. במשך שעות ארוכות חיפשו אותו בני משפחתו בבתי החולים אולם לשווא.

תעודת הזיהוי שלו שנמצאה על ידי מתנדבי זק"א בזירת האסון לימדה כי אכן הוא היה באוטובוס בזמן התאונה. באישון ליל לאחר מאמצים קדחתניים זוהתה גופתו במכון המשפטי באבו כביר והודעה נמסרה לבני משפחתו.

מכריו מספרים על בחור נפלא בעל חן חסידי ויראת שמיים טהורה שכל שאיפתו היה לגדול בתורה ועבודת השם.

"מוטי כהן ז"ל היה אישיות יוצאת דופן של בחור מתמיד ושקדן לצד היותו בעל מידות מידות טובות ואהוב על הבריות", הם מספרים. "מצער לראות כיצד דווקא הטובים ביותר נקטפים באיבם. כל עתידו היה לפניו אולם כעת נגדע הכל", הם אומרים בכאב.

הרוגה נוספת שזוהתה בשעות הלילה הינה הגברת מרת לאה מלמוד ע"ה בת 60 מרחוב עזרת תורה בירושלים.

מלמוד שישבה יחסית בחלקו האחרון יותר של האוטובוס נפגעה אנושות מעוצמת התאונה ולאחר נסיונות החייאה ממושכים נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותה.

מלמוד ע"ה נישאה לבעלה נפתלי, תלמיד חכם גדול בירושלים ועמדה לצידו באמונה כשהיא מסייעת לו לגדל את ילדיהם לחינוך של תורה. המנוחה שימשה כמורה לדינים והלכות בסמינר הרב מנדלסון בירושלים. בעוד חודש תיערך חתונת בנם.

לאה מלמוד ע"ה, היא בת של הגאון רבי יהושע גרוזינסקי ראש ישיבת ביאליסטוק ומתלמידי מרן רבי ברוך בער בעל הברכת שמואל זיע"א.

אמש הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה הרוגים בתאונה המחרידה: הבחור יעקב מאיר חשין בן 27 המשתייך לחסידות ברסלב; הבחור ישראל וינברג בן 26 מחסידות סלאנים; הבחור לוי יצחק אמדדי כבן 17, בנו של הרב הלל אמדדי, אחד מחשובי רבני קהילת ברסלב ביבנאל; מרת חנה פעשא פרנקל בת ה-23, בתו של האדמו"ר מביאלה אוסטרובצה וכלתו של האדמו"ר מבוטושאן.

התאונה הקשה אירעה אמש סמוך לשעה 18:30 בכביש 1 בין מחלף לטרון למחלף ענבה, כשקו 402 של חברת אגד שנסע מירושלים לכיוון בני ברק, התנגש במשאית שעמדה בשולי הדרך. בעל המשאית, ערבי תושב מזרח ירושלים, הוביל במשאית לוחות שיש כבדים ומנוף המשאית "גילח" את צידו הימני של האוטובוס.

מחקירה ראשונית עולה כי נהג האוטובוס, שנפצע באורח קל ונחקר במקום על ידי חוקרי המשטרה, ככל הנראה לא שם לבו למשאית שעמדה בצד הדרך, דבר שהוביל להתנגשות ולתוצאה הקשה של האירוע - שישה הרוגים ועשרה פצועים בדרגות פציעה שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר