"הקב"ה נותן במידה הנכונה"

אב הכלה: "החתונה תדחה, הרגל של שרי נתקעה ואחותה קפצה"

אביה של הכלה שרי שפרלינג, ביקש להמשיך ולהתפלל לרפואתה ואמר כי החתונה תאלץ להידחות. הוא סיפר כי הכלה ואחותה היו בדרכן לסידורים לחתונה, והאחות ניסתה לחלץ את שרי. צפו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האב אברהם יצחק שפרלינג (צילום: עידו ארז - ynet, וידאו: דוברות אסף הרופא)

אסון בדרך לבני ברק: אברהם יצחק שפרלינג, אביהן של האחיות הכלה שרי וברכי שפרלינג, שהיו בדרכן מירושלים לבני ברק להשתתף בשמחה משפחתית ונפצעו בתאונת הדרכים הקטלנית, ביקש הבוקר (שני) מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתם, הוא סיפר כי חתונתה של שרי תדחה מעט.

האב סיפר כי הכלה ואחותה היו בדרכם לעיר בני ברק לערוך קניות לחתונה: "היא הלכה לעשות סידורים לחתונה בבני ברק. אנחנו לא ממשפחה עשירה ולכן הבנות שלי נסעו לבני ברק לסידורים ומדידות. אשתי חשבה לנסוע איתן אבל זה היה רחוק מדי בשבילה".

ברכי, אחות הכלה שנפצעה באורח קל הצליחה להתקשר לאביה רגע אחרי התאונה. "הרגל של שרה הייתה תקועה וברכה ניסתה לחלץ אותה. היא סיפרה שקפצה מהאוטובוס לאחר שלא הצליחה להוציא את שרה. מיד קראתי תהלים, והזעקתי את משפחתי ואת ילדיי הנשואים. ברכה סיפרה עוד ששרה פצועה וצועקת, ואמרה שראתה את אלה ששכבו על הכביש", שחזר האב.

לעת עתה סבור האב כי חתונת בתו תידחה למועד אחר: "כרגע, גם אם יהיו נסים גלויים החתונה לא תהיה בזמן. עדיין לא שוחחתי עם שרה, אני אנסה לומר לה כמה מילים, אולי היא תשמע. אני מאחל שנראה אותה רוקדת בחתונתה".

האב הודה לרופאים בבית החולים אסף הרופא בצריפין: "לרופאים שעמלו להציל את היד הקטועה של בתי. במשך 10 שעות עמלו מיטב הרופאים מכל האזור וזה רק מראה איך בית החולים לא חוסך ברפואה ודואג לחולה יותר מהכבוד לעצמם".

האב אמר כי תפילותיהם של התלמידים והתלמידות עזרו להצלחת הניתוח. "אני רוצה להודות את בתי הכנסת, הישיבות והסמינרים שאומרים תהילים על בתי. אני מבקש שימשיכו לומר משום שראינו כבר את הצלחת הניתוח המורכב. צריכים עוד הרבה תפילות בחודשים הבאים לכל הפחות.

"אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא. אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא. הדבר הראשון שאנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שאנחנו לא לבד. כל הציבור איתי ואני יודע שבגלל זה תהיה רפואה מהר וזה ייתן לנו כוח להמשיך הלאה", הוסיף.

האב המשיך בדברי האמונה ואמר כי "הקדוש ברוך נותן הכול בדיוק במידה הנכונה. עכשיו היא הייתה צריכה להיות התאונה ופציעתה של בתי".

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי שהינה כלה - שבועיים לפני מועד חתונתה באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי תושבת שכונת נווה יעקב שאמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

אחותה ברכי נפצעה קל והובהלה לבית החולים קפלן ברחובות כשלאחר טיפול רפואי שוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר