שנאה בשולי האסון

אייכלר: לפתוח בחקירה נגד חילוני שחגג בפייסבוק - "תענוג לראות דוסים מתרסקים"

ח"כ ישראל אייכלר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את הגולש החילוני שחגג את מות הרוגי אסון 402: "תענוג לראות דוסים מתרסקים". אייכלר: "יש פה מורסה מאוד מאוד מסוכנת" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת, פלאש 90 וצילום מסך)

הסתה ברשת: לאחר התאונה המחרידה בקו 402 שזעזעה מדינה שלמה, בחר אזרח חילוני בשם נדב כספי "לחגוג" את המראות של "דוסים מתרסקים". ח"כ ישראל אייכלר תקף אותו במליאת הכנסת, היושב ראש המליץ לו לפנות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וזה אכן פנה ליועמ"ש ודרש לפתוח בחקירה.

אייכלר פתח את נאומו ואמר: "עם ישראל הרכין ראש באבל כבד על התאונה המחרידה שהייתה אתמול בכביש ירושלים–בני ברק באוטובוס מספר 402. מתנדבים ורופאים בבתי-החולים עמלו קשה להציל את הפצועים, ואני מציין שכל הרופאים וכל אלה היו מכל העדות ומכל החוגים ומכל חלקי העם".

"אבל, אדוני היושב-ראש, לא תאמין את אשר אספר לך, שאחד בשם נדב כספי, כתב בפומבי מלים אלה, דלהלן: "אח, איזה תענוג לראות דוסים מתרסקים. אנחנו מפרנסים אותם בלי כל סיבה, שהנבלות האלה אוכלי החינם, מוצצי הדם, ימותו בתאונות", ועוד קללה נמרצת"".

"ואני שואל שאלה כזאת" פנה אייכלר: "אם מישהו היה כותב את זה על אוכלוסייה אחרת, מייד השב"כ, המחלקה היהודית הייתה או עוצרת אותו מעצר מינהלי או חוקרת אותו, או היועץ המשפטי היה מגיש נגדו, או המשטרה חוקרת אותו על הסתה ועל כל הסעיפים שמתאימים לאנשים כאלה".

אייכלר הבהיר והוסיף: "אני בטוח שהוא לא מייצג אף אחד, אבל עצם העובדה שהוא לא מתבייש – נדב כספי - לכתוב את זה בשמו בפומבי, זה מראה שיש פה מורסה מאוד מאוד מסוכנת. אתה יודע מה, כל מילה תהיה מיותרת. אני חושב שכל אזרח שישמע את הציטוט הזה יבין לאיזה שפל אנשים יכולים לרדת - לא נגד בני עמם, אלא נגד בני אדם בכלל לכתוב בצורה כזו".

היו"ר יולי יואל אדלשטיין ענה לאייכלר: " אני רק מקווה שאדוני או מישהו אחר ניגש למשטרה והגיש תלונה, ואני סמוך ובטוח שהבן אדם וימצא את עצמו לפחות בחקירה. מישהו צריך לעשות את זה".

סריקה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר