"מזעזע, חוסר רגישות"

התנצלות? 'אגד' פרסמה מודעת אבל ל"ששת נוסעי קו 402"

חברת אגד פרסמה הבוקר מודעת אבל ביומונים החרדים להרוגי "אסון 402", אך ללא שמותם וללא כל התנצלות. ברשתות החברתיות זועמים על החברה. ח"כ לביא ל"כיכר השבת": "זו שערורייה" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

אסון 402: בחברת 'אגד' ממשיכים שלא להביע התנצלות על התאונה הקטלנית שהביאה למותם של ששה בני אדם, והיום בבוקר מפרסמים מודעת אבל, שעוררה זעם ולא דווקא במגזר החרדי.

במודעה שהתפרסמה ביומונים החרדים נכתב: "אבלים דואבים וכואבים על מותם של ששת נוסעי קו 402 בתאונה הטראגית. אנו שולחים תנחומנו הכנים למשפחות האבלות על אובדן יקיריהם ע"ה, בנחמת ציון תנוחמו".

ברשתות החברתיות הביעו זעם על המודעה, וטענו כי מדובר במהלך ציני וחסר רגישות, כאשר אגד לא טורחת כלל להביע התנצלות בפני המשפחות, או לקחת אחריות.

עוד ציינו הגולשים כי באגד לא טרחו לכתוב את שמות ששת ההרוגים.

כאמור, לא רק במגזר החרדי זעמו על המודעה, גם חברת הכנסת עליזה לביא (יש עתיד), הביעה את מורת רוחה מהמודעה. בשיחה עם "כיכר השבת", אמרה לביא: "זו שערוריה, משום שכל אדם הוא משפחה ומאחוריו יש סיפור חיים, ויש כאן ניסיון ליצור פה איזו מקשה אחת שאו-קי היה פה אסון וממשיכים הלאה.

"היה פה אסון גדול ועדיף היה שמודעה כזאת לא הייתה מתפרסמת. על מה היא באה לעשות וי וללכת הביתה? הייתי מצפה שיכתבו את שמם של ההרוגים ועל חייו וגם מדוע הם לא התנצלו?".

דובר אגד רן רטנר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "עסקינן במודעות אבל ונחומין למשפחות השכולות ומקורביהן מקרב המגזר החרדי, אשר קפדו את חיי היקר להן מכל בתאונת הדרכים הקשה והמצערת הזו. ההשתתפות בצער היא אמיתית וכנה והיא מבטאת את תחושת כל עובדי ונהגי אגד בימים קשים אלה".

כזכור, אתמול נשמעו טענות קשות על המחדל של חברת אגד, שנתנה לנהג האוטובוס חיים ביטון, להמשיך בעבודתו, למרות שהיה מעורב בתאונה דומה לפני כשנתיים ולמרות תלונות רבות של נוסעים נגדו.

דובר 'אגד' רון רטנר אמר אתמול בתגובה ל"כיכר השבת" כי "לצערי אני מנוע מלהגיב אודות התאונה הקשה והקטלנית הזו מתוך חשש של שיבוש מהלכי חקירה של משטרת התנועה. עם סיומה של החקירה והגשת כתב אישום כנגד הנהג, אוכל להתייחס לנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר