שיפור קל במצבה של הכלה שרי שפרלינג: "המדדים טובים"

שיפור קל חל במצבה של הכלה שרי שפרלינג שנפצעה באורח קשה ב"אסון 402", במהלך הלילה חל שיפור בכל המדדים. דובר אסף הרופא ל"כיכר השבת": "זה מורכב, חייבים להיזהר" (חדשות בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

בשורות טובות: במהלך הלילה (שלישי) חל שיפור במצבה של הכלה שרה שפרילנג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית ב"אסון 402".

מבית החולים אסף הרופא נמסר הבוקר כי כי חל שיפור קל מבחינת כל המדדים, לאורך הלילה עד עתה. יחד עם זאת מצבה נותר קשה אך יציב, והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא שבצריפין.

בבית החולים אמרו ל"כיכר השבת" כי עדיין אינם יודעים מה יעלה בגורל היד שנפצעה באורח קשה ועברה ניתוח מסובך, "זה מורכב מאוד, בינתיים המדדים טובים אבל חייבים להיזהר ולהישאר אופטימיים", אמר הדובר.

האב סיפר אתמול כי הכלה ואחותה היו בדרכם לעיר בני ברק לערוך קניות לחתונה, ברכי, אחות הכלה שנפצעה באורח קל הצליחה להתקשר לאביה רגע אחרי התאונה. "הרגל של שרה הייתה תקועה וברכה ניסתה לחלץ אותה. היא סיפרה שקפצה מהאוטובוס לאחר שלא הצליחה להוציא את שרה. מיד קראתי תהלים, והזעקתי את משפחתי ואת ילדיי הנשואים. ברכה סיפרה עוד ששרה פצועה וצועקת, ואמרה שראתה את אלה ששכבו על הכביש", שחזר האב.

האב אמר כי החתונה תדחה וביקש מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת בתו. .

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי שהינה כלה - שבועיים לפני מועד חתונתה באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי תושבת שכונת נווה יעקב שאמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

אחותה ברכי נפצעה קל והובהלה לבית החולים קפלן ברחובות כשלאחר טיפול רפואי שוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר