צפו בתיעוד

מאות עלו לקבר יוסף: תפילה לרפואת פצועי "אסון 402"

כ-2,000 בני אדם עלו במהלך הלילה להתפלל בקבר יוסף הצדיק בשכם, בהם גם קרובי משפחתם של הפצועים ב"אסון 402". רבנים שהשתתפו בתפילה ערכו "מי שבירך" לרפואת הפצועים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מועצה אזורית שומרון)

כ-2,000 בני אדם עלו במהלך הלילה לקברו של יוסף הצדיק בשכם, בכדי להעתיר בתפילה, בהם גם בני משפחותיהם של הפצועים בתאונה הקטלנית ב"אסון 402".

המתפללים קיימו תפילה מיוחדת לרפואת פצועי תאונת הדרכים וכן לרפואת פצועי הפיגועים. הרב שלום איפרגן שהשתתף בעלייה יחד עם האדמו"ר ממודזיץ, ערך "מי שבירך" לרפואת הפצועים. כמו כן השתתף בעליה הגאן רבי מרדכי גרוס.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה לחיילים ולמפקדים על פעילותם הרציפה המאפשרת לציבור המתפלללים ולציבורים מגוונים מכל רחבי הארץ להשתטח על קברו של יוסף הצדיק.

ל"כיכר השבת" נודע כי הכניסה המדוברת התקיימה לאחר שבט"ו בשבט התבטלה כניסה דומה בשל מזג האוויר, ולאור בקשה נוספת, החליטו באוגדת יהודה שומרון לאשר את הכניסה.

דוידי בן ציון מ"מ ראש מועצת שומרון המלווה מזה שנים את הכניסות לקבר יוסף אמר כי "קבר יוסף הוא נכס צאן ברזל של העם היהודי ושל הציבור הישראלי. הכניסות הקבועות לקבר יוסף של כל גווני האוכלוסייה מחזקים את הקשר שלנו עם ארצנו ועם ההיסטוריה שלנו. דבר שהוא חשוב לאין ערוך לעם חפץ חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר