רגע לפני המועד

בתיאום עם שב"ס: האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו פינה את עצמו לבית חולים

שעות ספורות לפני שהיה צפוי להיכנס לכלא איילון, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו חש ברע ופינה את עצמו לבדיקות בבית החולים הדסה עין כרם. הפינוי תואם עם שב"ס והכניסה נדחתה בשעה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

שעות ספורות לפני שהאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו אמור היה להתייצב בכלא איילון, ולהתחיל את ריצוי עונשו, חש הרב ברע ופינה את עצמו לבית החולים, זאת בתיאום עם שירות בתי הסוהר.

הרב, שיצא מביתו באשדוד בדרכו לבית המאסר חש ברע, שינה את כיוון הנסיעה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. כאמור, הפינוי תואם עם שב"ס וכניסתו של הרב נדחתה לשעה 14:00, לאחר שהיה אמור מלכתחילה להתייצב בשעה 13:00 ולהתחיל בריצוי 12 חודשי המאסר שנגזרו עליו.

עם כניסתו לכלא צפוי הרב, הסובל ממחלת הסרטן, לעבור בדיקות רפואיות על ידי רופאי שירות בתי הסוהר, ובשבועות הקרובים הוא צפוי לשהות בבית החולים של השירות.

כזכור, בשיעור אחרון שמסר הרב לתלמידיו ציין כי שפיכות הדמים שעבר, כהגדרתו, לא הייתה לשווא: "זה היה תיקון לעולמות העליונים, היינו צריכים לעבור את זה. אנחנו אוסרים איסור מוחלט מכל מי שמחזיק כתלמיד שלנו להצטער צער הקטן ביותר. אין על מה להצטער, הסבל הזה זיכך אותנו... הרוחניות זו העיקר".

הרב פינטו הורה לחסידיו "להמשיך את התורה בכל הכוח, מי שכואב לו מה שעשו לנו לא יעזור לו שיצעק או יעשה דבר אחר, קחו עוד דברי תורה, עוד שיעור, תפיצו בעולם. הסיפור הזה בהיסטוריה של עם ישראל. המשקל", המשיך הרב, "יהיה הניצחון בסוף הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר