"מקווים שתוכל לרקוד בחתונה"

מנהל הטיפול נמרץ ל"כיכר השבת": "המלחמה היא על היד של שרי"

מנהל הטיפול נמרץ באסף הרופא, עדכן בשיחה עם "כיכר השבת", על מצבה של הכלה שרי שפרלינג שנפצעה באסון 402, ואמר כי כעת נלחמים להציל את יד ימין, "תהליך השיקום יקח זמן" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

בבית החולים אסף הרופא נלחמים להציל את ידה של הכלה שרי שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית ב"אסון 402".

בשיחה עם "כיכר השבת" מסביר מנהל הטיפול נמרץ בבית החולים ד"ר יובל לאונוב, על הפעולות שנעשו עד כה להצלת הרגל ומה שצפוי בהמשך. "בנתיים היא מורדמת ומונשמת. כעת המלחמה העיקרית על יד ימין. עשינו שחזור ליד על ידי ניתוח שנמשך שעות על ידי טובי הרופאים. רק בבוקר למחרת התאונה היא יצאה מהניתוח".

הוא הוסיף כי "המלחמה כאמור בעיקר על היד כי שאר המערכות יציבות. יש ביד דימומים. היא מונשמת ומורדמת ועם חום. אנחנו שומרים על גם על הלב שלה".

הרופא אמר עוד כי "היום היא תעבור ניתוח ביד וגם ברגל שמצאנו בעיה. הניתוח ייערך שעה, והמטרה שלו לשפר את מצב היד". הוא הסביר כי "ברגל מצאנו שבר וחסר עור אבל זה פחות בעייתי מהיד. הצלחנו להציל את הרגל ואנחנו מקווים שהיא תוכל לרקוד בחתונתה".

לדבריו, "ייקח זמן תהליך השיקום, קודם לצאת מהמצב הקשה ואחר כך לעורר אותה. היא באה ממשפחה טובה ותומכת ולכן אני בטוח שהיא תסתדר".

מאז אשפוזה בבית החולים, החליטו הרופאים להרדימה וכעת מעריכים הרופאים כי בימים הקרובים הם יחלו להעיר אותה. "ייתכן ומחר ננסה להעיר אותה, זה תלוי איך יעבור הניתוח", אמר.

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי שהינה כלה - שבועיים לפני מועד חתונתה באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי תושבת שכונת נווה יעקב שאמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

אחותה ברכי נפצעה קל והובהלה לבית החולים קפלן ברחובות כשלאחר טיפול רפואי שוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר