"סיים ש"ס 4 פעמים"

אביו של ההרוג באסון 402: "אגד לא אשמה, ה' נתן וה' לקח"

נציגי חברת "אגד" ערכו ביקור תנחומים בבית משפחתו של יעקב מאיר חשין ז"ל שנהרג ב"אסון 402". האב הבהיר לנציגים כי אינו מאשים אותם, וסיפר על בנו שהיה בדרך לפגישת שידוכים (חרדים)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
נציגי 'אגד' בבית משפחת חשין (צילום: נחמיה חשין - ברסלב live)

האסון והניחומים: נציגי חברת 'אגד', ממשיכים בביקורי התנחומים בבתי משפחות ההרוגים באסון 402, ובשעות הצהרים הגיעו לביתו של יעקב מאיר חשין ז"ל בירושלים, אביו הבהיר לנציגי החברה כי הוא לא מאשים אותם. האזינו להקלטה בלעדית מהניחום.

אביו של יעקב מאיר שוחח עם אנשי אגד וסיפר להם כי בנו היה בדרך לפגישה. "אנחנו שלחנו אותו לבני ברק לעשות פגישה עם בחורה", סיפר האב. "הוא כבר נפגש איתה ביום חמישי בלילה, וראינו שזה מושך, אז אמרנו שיסע ביום ראשון עוד פעם. אשתי לא יוצאת מהבית כמעט, והוא לא היה מגיע כמעט, בגלל צניעות, היה מוציא את המשקפים בדרך כל הזמן".

"אשתי הלכה להביא לו את הכסף שיסע, אז הוא אמר לה 'קודם אני רוצה להתפלל מנחה', ואז היא זכתה ראתה אותו פעם אחרונה".

אב הוסיף ותיאר את השעות הקשות שעברו עליהם, על להיוודע הבשורה המרה: "הוא היה אמור להגיע לבני ברק, לא הגיע. אשתי התחילה לבכות. רציתי מהר הבית. אמא זה אמא, התחילה לבכות. היינו בבית לא ידענו למי להקשר, כמובן זה אירוע רב נפגעים, לא פשוט. אמרו לי יש בשיבא, תסע לזהות והכביש סגור.

"דפקו לי בדלת, ראיתי ארבעה קציני משטרה, אמרתי להם אתה לם צריכים להגיד. אשתי ישבה אומרת להם, רק את זה אל תגידו לי", שחזר האב השכול.

האב ספד לבנו ואמר כי "היה בחור מלא תורה מלא עבודה מלא קדושה, מושלם". הוא סיפר כי בנו סיים את הש"ס ארבעה פעמים והיה לומד ספרים רבים ונוהג לטבול במקווה מדי יום".

האב השכול הבהיר בדברים רווי אמונה: "אגד לא אשם, הביטוח לא אשם, אף אחד לא אשם, גם אני לא אשם, גם אשתי לא, גם הקב"ה לא אשם. ה' נתן ה' לקח, צריכים אמונה להיות חזק עם זה. וזהו. אמרתי אתמול, אני לא הזמנתי את זה, אף אחד לא הזמין את זה, אין מה לעשות".

בסיום הביקור בירך האב את אנשי אגד, ש"יזכו לעבודות משמחות, לקחת אנשים לרשב"י ולכותל". והודה להם שהגיעו לנחם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר