הדבק על שולחן המטבח

אלעד: בת שנתיים בלעה דבק שהתייבש ונתקע בגרונה

ילדה כבת שנתיים מאלעד בלעה כמות של דבק נוזלי שהיה מונח על השיש במטבח, הדבק התייבש ונתקע בגרונה. כיוון שהדבק יוצר בסין לא היה ניתן לבדוק אם הוא רעיל והיא פונתה לשניידר (ארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

סכנה דביקה: פעוטה כבת שנתיים, תושבת אלעד, פונתה לבית החולים לאחר שבלעה דבק שהתייבש בגרונה.

המקרה התרחש ברחוב שמעון בן שטח באלעד. הילדה, כבת שנתיים, בלעה כמות גדולה של דבק שהיה מונח בבקבוק על השיש במטבח. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו לבדוק אם החומר רעיל, אך כיוון שהוא יוצר בסין וכל הכיתוב היה בסינית בלבד, לא ניתן היה לבדוק זאת.

הילדה פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שניידר, כשהיא בהכרה מלאה. כאשר חלק מהדבק כבר הספיק להתייבש ולהפוך לגוש מוצק בגרונה.

יהודה כהן מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "הגעתי לבית הוריה לאחר שנמסר כי הילדה שתתה כמות של הדבק שהיה מונח בבקבוק על השיש במטבח. יצרתי קשר עם מוקד איחוד הצלה שיזמו שיחת ועידה עם קו החירום של המרכז הארצי למידע בהרעלות אך עקב כך שהדבק יוצר בסין ובכיתוב בשפה הסינית לא היה ניתן לשלול שמדובר בדבק שאינו רעיל. הילדה פונתה לאחר מכן בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשחלק מהדבק המהיר שהפך לגוש דבק מוצק עדיין תקוע בגרונה".

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים להורים ומבוגרים לאחסן חומרי ניקוי או חומרים רעילים במיקום שאינו בהישג יד של ילדים ופעוטות בכדי למנוע אסונות. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר