בשורות מבית החולים

בחסדי שמיים: הכלה שנפצעה ב'אסון 402' התעוררה

שרי שפרלינג, הכלה שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית בין קו 402 ומשאית, שבה הערב להכרה מלאה. מנהל מחלקת טיפול נמרץ באסף הרופא: "מקווים שהיא תוכל לרקוד בחתונה שלה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האוטובוס שהתנגש במשאית (צילום: פלאש 90)

בשורות טובות מבית החולים: שרי שפרלינג, הכלה שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית בין קו 402 ומשאית, שבה הערב (מוצאי שבת) להכרה מלאה. מבית החולים אסף הרופא נמסר כי היא "חזרה להכרה במהלך היום והיא נושמת כעת בכוחות עצמה". דובר בית החולים עדכן כי מצבה מוגדר בינוני ויציב.

בשיחה עם "כיכר השבת" הסביר ד"ר יובל לאונוב, מנהל מחלקת טיפול נמרץ באסף הרופא על הפעולות שנעשו עד כה להצלת הרגל. "כעת המלחמה העיקרית על יד ימין. עשינו שחזור ליד על ידי ניתוח שנמשך שעות על ידי טובי הרופאים. רק בבוקר למחרת התאונה היא יצאה מהניתוח".

הוא הוסיף כי "המלחמה כאמור בעיקר על היד כי שאר המערכות יציבות. יש ביד דימומים. היא מונשמת ומורדמת ועם חום. אנחנו שומרים גם על הלב שלה. ברגל מצאנו שבר וחסר עור אבל זה פחות בעייתי מהיד. הצלחנו להציל את הרגל ואנחנו מקווים שהיא תוכל לרקוד בחתונתה".

כזכור, כתוצאה מעוצמת הפגיעה נפצעה שרי - שבועיים לפני מועד חתונתה - באורח קשה ביותר ואילו אחותה ברכי נפצעה באורח קל יחסית.

הכלה שרי, תושבת שכונת נווה יעקב אמורה להינשא לחתנה תלמיד ישיבת קול תורה בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי ולנסות להציל את אבריה שנפגעו.

המשפחה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר