החרדים בברוקלין חוששים: רעול הפנים שדקר אברך טרם נתפס

בקהילה החרדית בברוקלין מביעים דאגה וחשש, לאור העובדה כי המשטרה טרם הצליחה לתפוס את רעול הפנים שדקר אברך לפני כשבוע. האברך עדיין מאושפז בבית החולים (חרדים, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: באדיבות המצלם)

בקהילה החרדית בברוקלין מביעים דאגה נוכח העובדה, כי המשטרה טרם הצליחה לשים את ידה על החשוד בדקירת האברך לייבי בריקמן לפני כשבוע ימים, בשכונת קראון-הייטס.

חברי הקהילה דורשים מהמשטרה לשים את ידה בהקדם על אותו דוקר, "מחשש שישוב לזירה ויבצע דקירה נוספת", כפי שאמר אחד התושבים ל"כיכר השבת".

"אנחנו חוששים ללכת בימים אלה ברחובות, כל עוד רעול הפנים שדקר אותו מסתובב חופשי ברחוב. אנחנו חוששים שהוא יעשה זאת שוב וישוב לזירת הפשע", הוסיף.

מנגד, תושב אחר אמר כי הוא מאמין ש"המשטרה עושה כל שביכולתה לשים את ידה על החשוד בדקירה ואני מקווה שזה יהיה בימים הקרובים".

במקביל, למרות השיפור שחל במצבו של בריקמן, הוא צפוי להישאר בבית החולים "בית הרואה", בשל סיבוך רפואי. לאחר שישוחרר לביתו צפוי האברך להגיע למעקב מידי כמה ימים.

יו"ר ארגון 'אהבת חסד' אברהם לידר, אמר כי מדובר באברך שהתחתן לפני כמה שבועות. לדבריו, המשטרה תגברה את האבטחה בעקבות התרחשות האירוע. "רק נראה שאנחנו צריכים לפחד אבל המשטרה המקומית עירנית יותר ובודקת בקפידה יותר. אנחנו מקווים שהמשטרה תאתר את הדוקר".

"זה יכול לקרוא בכל מקום אך יחד עם זאת אין פחד ואנשים מסתובבים רגיל ברחובות. אנשים מתנהלים כבשגרה אך עירנים יותר. המשטרה הגבירה את השמירה בעקבות הפיגוע", הוסיף.

לפני ארבעה חודשים, אדם רעול פנים דקר צעיר חרדי באותה שכונה ופצע אותו באורח קל. כוחות גדולים קיימו סריקות אחר האלמוני אולם הוא לא נלכד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר