6 בתים מציאותיים שנשלפו מאגדות קסומות

מעוטרים בצריחים, מרפסות מקושטות ובריכות צחות - הבתים האלה נראים כאילו נשלפו היישר מאגדות קסומות, אך מסתבר שהם מציאותיים לחלוטין ולנו רק נותר לבהות ביופי האדריכלי הזה ולטוות סיפורים (בעולם, סטייל)

הטירה הקסומה ביוטה (צילום: Zillow)

דרייפר, יוטה (ארה"ב)

למכירה תמורת: 10.4 מיליון דולר

6 חדרי שינה, 15 חדרי אמבטיה, "טירת דרייפר" הבנויה בסגנון צרפתי, מתפרשת על פני 23,383 רגל רבוע ועשויה אבן גיר מסוג טרוורטין, עץ בעבודת יד ואריחים.

הקומה התחתונה מתפארת במגרש כדורסל מקורה, בר עשיר ומטבח רחב ידיים. ובחוץ, ממתינים לכם מסלולי טיול, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים מול הנופים עוצרי הנשימה של ימת המלח הגדולה של מדינת יוטה.

מונטסיטו, קליפורניה (ארה"ב)

למכירה תמורת: 34.5 מיליון דולר

למרות שהנוף באזור לא בדיוק ידוע בשמו הטוב, הטירה במונטסיטו שכוללת 9 חדרי שינה ו-17 חדרי אמבטיה, תצליח להמם אתכם מהרגע הראשון שתכנסו בשעריה.

שביל הגישה עשוי מצמחייה מעוררת התפעלות, מעוצבת בטוב טעם ומוביל לבית עמוס במגוון שירותים, כמו בית-תה יפני ובריכת דגי קרפיון, עצי ברוש איטלקיים, עצי זית וגן מלבלב עם שושנים ופרחי לבנדר.

אינקליין וילג', נבאדה (ארה"ב)

למכירה תמורת: 26 מיליון דולר

המקומיים מכנים אותה "הטירה של אגם טאהו", היא כוללת 5 חדרי שינה, 7 חדרי אמבטיה ובגדול מדובר בבית חלומי בכל קנה מידה. 180 רגל רבוע של חוף פרטי, בריכות ואגמים, שבילים ומסלולים וחללי בילוי.

במהלך עונת הסקי, תושבי הטירה יכולים להתחמם בעזרתם ארבעה תנורי עצים גדולים, וליהנות ממרתף יינות רחב ידיים.

קאסטל רוק, קולורדו (ארה"ב)

למכירה תמורת: 2.9 מיליון דולר

אחת הטירות היותר 'עממיות', אך היא לא נופלת בהרבה מקודמותיה ברשימה. הטירה כוללת 5 חדרי שינה, 7 חדרי אמבטיה ונוף פנורמי מדהים שנגלה מכל חלון בבית, ועיצוב פנים מקסים ונעים כהשלמה.

סרסוטה, פלורידה (ארה"ב)

למכירה תמורת: 2.39 מיליון דולר

מי אמר שגשרים נעים ותעלות הם נחלת העבר? הטירה הבאה מוכיחה שגם היום אפשר לשחזר את היופי המחוספס של ימי הביניים, עם פסלי אבן, דלתות נישאות, חלונות ויטראז' מקושתים וקירות עמוסי איורי-יד.

ניופורט, רוד איילנד (ארה"ב)

למכירה תמורת: 6.9 מיליון דולר

אחוזה פסטורלית המתפרשת על פני 13.54 דונמים שעוצבה בהשראה ים-תיכונית, צבועה בגווני פסטל בהירים ומזמינים, ומוקפת גנים מטופחים. האחוזה כוללת 7 חדרי שינה, 6 חדרי אמבטיה, לצד 2 חדרי שינה נוספים לאורחים.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר