חקירת הפיגוע הרצחני

הותר לפרסום: נעצר חשוד שלישי בפיגוע ב"רמי לוי"

הותר לפרסום כי נעצר חשוד נוסף במעורבות בפיגוע הרצחני בסניף "רמי לוי" בשער בנימין, בו נרצח בדקירות החייל טוביה ינאי ויסמן הי"ד. החשוד שוהה מאז מעצרו בחקירות של השב"כ (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
טוביה הי"ד לצד פינוי הפצועים לבית החולים (צילום: מתוך פייסבוק ויונתן זינדל / פלאש 90)

מחבל שלישי נעצר בחשד למעורבות בפיגוע בסניף רמי לוי בשער בנימין, כך הותר הערב (ראשון) לפרסום. בפיגוע אותו ביצעו שני ילדים בני 14 נרצח החייל טוביה ינאי וייסמן הי"ד ואדם נוסף נפצע באורח קשה. המחבל השלישי שנעצר נמצא בחקירה של השב"כ.

שני הנערים שנעצרו לאחר הפיגוע הם עומאר רימאווי ואיהאם סבאח, בני 14 מביתוניא. הם נכנסו ל"רמי לוי" עם סכינים ודקרו את החייל שהיה לבוש בבגדים אזרחיים. אזרח חמוש שהיה במקום פתח בירי לעבר המחבלים ופצע אותם באורח קשה. המחבלים-נערים יצאו מביתם עם הסכינים והצליחו לחדור את מעגל האבטחה של אזור התעשייה שער בנימין ואת אבטחת הסופר.

המחבלים מסתובבים בסופרמרקט (מצלמות אבטחה)

האזרח שניטרל את המחבלים סיפר כי היה באמצע תפילה מנחה: "איך שהתחלתי אשרי יושב ביתך יצאתי, זיהיתי מחבל אחד ויריתי. כוחות ביטחון שהיו במקום ירו לעבר המחבל השני ונטרלנו את שניהם".

ישראל מלול, מתנדב באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה הם היו בהכרה וסבלו מדקירות בפלג גופם העליון. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הם פונו ע"י מד"א וצוות האמבולנס של תל ציון לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעות חרדה שראו את האירוע ונטרול המחבלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר