אלופה גם בלי המדליה

קידוש השם: אסתי אקרמן בת ה-14 ויתרה על האולימפיאדה בשביל השבת

אסתי אקרמן, נערה חרדית בת 14 מניו יורק, ויתרה על הסיכויים להתחרות באולימפיאדת ריו 2016 לאחר שהתברר לה כי היא חייבת להשתתף במשחק בשבת. "שלמה לגמרי עם ההחלטה" (ספורט)

שושי מילר | כיכר השבת |
אסתי אקרמן (צילום מסך)

קידוש השם: אסתי אקרמן, נערה חרדית בת 14 מניו יורק, ויתרה לפני מספר שבועות על הסיכוי להתחרות באולימפיאדת ריו 2016, לאחר שסירבה להשתתף בתחרות העליה לאולימפיאדה שנערכה לפני כשבועיים, בשבת.

אקרמן, שממוצבת במקום ה-14 באליפות טניס שולחן בארצות הברית, השתתפה בתחרות העליה לאולימפיאדה שנערכה בימים חמישי, שישי ושבת לפני שבועיים. לאחר שהפסידה למתחרות בשתי התחרויות הראשונות שנערכו ביום חמישי וביום שישי, הודיעה לשופטים האולימפיים כי היא מוותרת על הסיכוי לעלות לתחרות האולימפית בעקבות העובדה כי המשחק היחיד שיכול היה להעלות אותה לאולימפיאדה נערך בשבת.

אקרמן, חסידת חב"ד מלונג איילנד, ניו יורק, סיפרה בראיון למגזין "Jewish Week" כי היא אמנם אוהבת את המשחקים וחושבת שיכלה להצליח במשחקים האולימפיים שגם היו מזניקים את הקריירה שלה כשחקנית טניס שולחן, אך לאחר שהוברר כי הסיכוי היחיד לעלות לאולימפיאדה הוא משחק בשבת, היא שלמה לגמרי עם ההחלטה שלא לשחק.

אין זו הפעם הראשונה בה מוותרת הנערה על משחק חשוב לקריירה שלה למען כבוד השבת. לפני כשלוש שנים התחרתה אקרמן על סיכוי לעלות לאליפות ארצות הברית לטניס שולחן לאחר שאחד המשחקים המכריעים נקבעו לליל שבת, ובקשה שלה לדחות או להקדים את המשחקים לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר