צפו בנאום המלא

מקלב: "הרפורמים גרמו לגדיעת מיליונים מהעם היהודי". צפו

במהלך דיון במליאת הכנסת, תקף ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה את התגייסותם של פוליטיקאים עבור הרפורמים והשווה זאת למפגש ההזדהות של חברי הכנסת מבל"ד עם משפחות מחבלים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 80. וידאו: ערוץ הכנסת)

במהלך דיון שנערך הערב (שני) במליאת הכנסת, תקף ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה את התגייסותם של פוליטיקאים עבור הרפורמים והשווה זאת למפגש ההזדהות של חברי הכנסת מבל"ד עם משפחות מחבלים.

"הכנסת נזעקה סביב מפגשם והזדהותם של חברי הכנסת הערביים עם הטרור ומעוניינת לקדם את 'חוק ההשעיה', הגם שהח"כים הערביים טוענים כי לא הייתה הזדהות במפגש אלא אמירת פסוקים שנאמרים אבלים. ומה ענתה על כך הממשלה? ממתי רוח של 'תפילה' נחה עליכם".

"מנגד, כשיש קבוצה קטנה ושולית שלפתע נחה עליהם רוח של 'תפילה' עם ספרי תורה ומקום המקדש 'חשוב' להם פתאום, אף אחד לא מזדעק ושואל מה להם ולכל זה".

"הרפורמים קשורים לארגוני השמאל, לקרן החדשה ול-BDS. אני פונה לחברי הכנסת מהימין ותוהה כיצד אתם תומכים ברפורמים שבמשך שנות פעילותם הם מכרסמים בעם היהודי מבפנים, מזייפים ומזלזלים בכל דבר שבקדושה. הם חוללו שואת ייחוס בעם היהודי וגרמו לכך שמיליונים נגדעו מהעם היהודי", הוסיף ח"כ מקלב.

לדבריו, "הם עוקרים את תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. אין מצווה אחת בתורה שהם מקיימים ואין מצווה אחת בתורה שהם אינם בזים לה – לא שבת, לא טהרה ולא שום עיקרון יהודי אחר. הם קרקעו מהתפילה את 'ותחזנה עינינו', את 'תקע בשופר גדול' ואת 'ולירושלים עירך'. אז מקום המקדש בירושלים מעניין אותם? אם חוק ההשעיה חשוב לכם – מן הראוי שנשעה את מי שבאמת בזים ליהדות האמיתית והשורשית – הרפורמים" סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר