בעקבות הפיגוע

הרמטכ"ל הורה: חיילים יצאו לחופשות עם נשק

הרמטכ"ל החליט כי כל הלוחמים בצה"ל יקבלו את נשקם האישי גם כשהם יוצאים לחופשות רגילות, זאת בעקבות הפיגוע בו נרצח חייל שביקש ממפקדיו להצטייד בנשק בחופשה אך נענה בסירוב (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

החיילים יקבלו נשק בחופשה: הרמטכ"ל גדי אייזנקוט הודיע הערב (שני) כי ישנה את מדיניות הוצאת הנשק לחיילים בעקבות הפיגוע בו נרצח סמ"ר ינאי ויסמן.

כזכור, ויסמן שהסתער על המחבלים שביצעו את פיגוע הדקירה בסניף רמי לוי בשער בנימין ביום חמישי האחרון, ביקש ממפקדיו להוציא את הנשק האישי עמו כשיצא לחופשה, אך סורב.

על פי הודעת הרמטכ"ל, כל הלוחמים בצה"ל יקבלו את נשקם האישי גם כשהם יוצאים לחופשות רגילות, זאת בניגוד למצב כיום בו הלוחמים מפקידים את נשקם בעת יציאה לחופשה ארוכה, והם נאלצים לבקש אישור מיוחד ממפקדיהם להוציא את הנשק עימם לחופשה.

המחבלים שרצחו את ינאי ויסמן הי"ד (מצלמות אבטחה)

ההוראה החדשה של הרמטכ"ל תכנס לתוקף כבר בימים הקרובים, ועד להודעה החדשה כל חייל יצוייד בנשק בעת יציאה מהבסיס. לפני יציאה לחופשה יתודרכו הלוחמים כיצד לשמור על נשקם האישי.

מצה"ל נמסר: "בעקבות טענות שעלו בימים האחרונים, פתח אל"מ הכהן בתחקיר בנושא. במסגרת התחקיר ייבחנו נוהלי נשיאת נשק בחופשה. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר