הגר"ש בעדני: המועצת דנה ב'כותל הרפורמי'; צריך להילחם נגד זה

חבר מועצת חכמי התורה של ש",ס הגאון רבי שמעון בעדני, אומר כי המועצת דנה בפשרה עם הרפורמים וכי צריך להילחם בזה. באשר להבאת ח"כים חדשים לש"ס, הביע הרב התנגדות לכך (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בעדני (צילום: מרבין שישפורטיש)

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני התייחס הבוקר (שלישי) לניצחון הרפורמים שקיבלו רחבת כותל משלהם ואמר כי "צריך להילחם נגד זה".

בראיון ל'קול ברמה' אמר הגר"ש בעדני: "המועצה לא מפרסמת ברבים, דנו בזה, החלטנו שישבו האנשים שלנו לבדוק כל הדברים האלו השאלה כמה יצליחו. באופן העקרוני צריך להילחם נגד זה. טוענים שהם יהדות מתקדמת, זה יהדות מתקדמת? זה שבגצ עומד מאחוריהם, אין שם קורטוב של יהדות".

מה חושבים מתפללי הכותל על אישור מתווה הכותל הרפורמי (כיכר השבת)

לדברי הרב, "כל אחד מוכן לשבת בכלא כדי להיפטר מהרפורמים האלה אבל כדי לעזוב את הממשלה ולא להיות בקואליציה זו שאלה כבדת משקל, מוכרחים לומר שלא לתת להם (לטבול) השאלה מה יהיו התוצאות. הכל צריך להיות בדיונים מה לעשות. השאלה אם זו תיהיה דעה כללית כל הנושאים האלו צריכים לבוא לדיון".

חבר המועצת נשאל מה דעתו באשר להבאת חברי כנסת חדשים למפלגה במקום אלו הוותיקים ואמר: "יש צדדים לכאן ולכאן וכי מתקיימים הרבה מאוד דיונים סביב הנושא ודעתי שחבל להביא מישהו אחר שיקח לו זמן להבין את התפקיד - אני עומד על זה הרבה שמי שהצליחו ימשיכו בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר