להגיע גבוה זה סטארטאפ

ביריד תעסוקה ראשון מסוגו מבית מרכז 'כיוון', חברות הסטארטאפ וההייטק המובילות בירושלים נותנות הזדמנות להייטקיסטים החרדים שמבקשים להשתלב בשוק הייטק .

כיכר השבת | מקודם |
(צילום:: יח"צ)

סטארטאפ היא המילה האחרונה בעולם ההייטק. היא נתפסת כמילה נרדפת להצלחה מובטחת ולכבישת יעדים גבוהים כאשר השמיים הם הגבול. חברות ההזנק הולכות ומתרבות זאת בעקבות ההתפתחות המואצת של התחום בשנים האחרונות. החברות מפתחות מוצר או רעיון ייחודיים, ויש בהן ביקוש גבוה לעובדים מוכשרים, בעלי מעוף וחזון.

במרכז 'כיוון' זיהו את הפוטנציאל התעסוקתי הגדול הטמון בחברות אלו, שמספרן בירושלים לבדה עומד על כ-400, ובשיתוף פעולה עם עמותת Made In JLM המקדמת את קהילת ההייטק והסטארטאפים בירושלים, מתפתחת יוזמה המאפשרת שילוב במשרות מאתגרות המהוות הזדמנות להתקדם גבוה יותר בתחום ההייטק.

את היוזמה החדשנית יפתח יריד תעסוקה מקצועי ראשון מסוגו בירושלים שיתקיים ביום חמישי, ט"ז אדר א', 25 לפברואר, במרכז 'כיוון', בשעות נפרדות לגברים ולנשים. ביריד יוכלו להשתתף ברישום מראש מפתחים בעלי השכלה רלוונטית וניסיון מקצועי או בוגרי תארים בתחום.

הגב' ל. פרץ מסבירה כי היריד הוא הזדמנות חד פעמי לקידום מקצועי עבור העוסקים בתחום. "היריד יאפשר למועמדים ומועמדות רבים שיח פנים מול פנים עם חברות סטרטאפ הנמצאות בתהליכי גיוס. אפשרות הטומנת בחובה זינוק, מימוש פוטנציאל מקצועי והתקדמות לכל אחד ואחת המעוניינים לקחת חלק ביוזמות מאתגרות המביאות לידי ביטוי גם כשרון, מעוף ויצירתיות מעבר לכתיבת קוד בסביבות עבודה קטנות המאפשרות התפתחות אישית", עוד היא מציינת כי לעבודה בחברת סטארטאפ יש יתרונות מיוחדים לעובד החרדי כמו סביבת עבודה שקטה, שעות עבודה גמישות, ועוד.

לצד דוכנים ועמדות רישום יוכלו משתתפי היריד להתרשם מחברות הסטארטאפים המובילות שנבחרו להשתתף בו, ואף להגיש מועמדות למשרות חמות בשוק ההייטק, כשהחברות שזיהו את ההזדמנות שלהן לזינוק באמצעות כוח העבודה החרדי הידוע כאיכותי ויוזמתי, עשויות להפוך למעסיקות בפועל של המשתתפים.

במרכז 'כיוון' מדווחים כי עשרות מפתחים ובעלי תואר ראשון כבר נרשמו ליריד הסטארטאפים, וכי היוזמה החדשנית צפויה להצליח מעל ומעבר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר