ממשיך לנצח

דונלנד טראמפ כבש גם נבאדה וההיספנים

דונלנד טראמפ עשה זאת שוב, וניצח בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית גם במדינת נבאדה. טראמפ הצליח לסחוף גם את ההיספנים אותם תקף וכינה "פושעים". קרוז הגיע למקום 2 (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ממשיך לנצח: המיליארדר דונלד טראמפ עשה זאת שוב וניצח הלילה בפריימריז במדינת נבאדה, במסגרת הבחירות המקדימות במפלגה הרפבוליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב.

מספירה ראשונית של הקלפיות בנבאדה עולה כי טראמפ מקבל מעל ל-45% מכלל הקולות, זאת לעומת כ-23% לטד קרוז וכ-20% למרקו רוביו. בשלב זה מסתמן כי יתכן ורוביו יזכה במקום השני.

ההפתעה הגדולה היא שטראמפ הצליח להביא גם ההיספנים שאותם תקף כמה פעמים וכינה אותם "פושעים". כ-44% מההיספנים הצביעו לו, זאת לעומת 29% בלבד שקיבל מרקו רוביו, היספני בעצמו.

בנאום ניצחון במטה בלאס וגאס אמר טראמפ: "לפני כמה חודשים אף אחד לא שיער שננצח. עכשיו אנחנו מנצחים וננצח את כל המדינה, אפילו אצל ההיספנים ניצחתי. יש לי הרבה כבוד למכסיקו ואנחנו נבנה את הגדר כמו שהבטחתי. אני אדבר עם מכסיקו והכול יהיה בסדר".

הוא כמובן לא יכל לשמור על פליטות הפה שלו, וכינה שוב את מצביעיו ההיספנים "לא מחונכים". "ניצחנו אצל המחונכים וגם אצל הלא-מחונכים. אני אוהב את הלא-מחונכים".

טראמפ גם עקץ את העיתונאים ואמר: "אני שומע שהם אומרים שאם יחברו את הקולות של כל יתר המועמדים בבחירות, אז מגיעים ל-55 אחוזים, אבל מה שהם לא מבינים זה שככל שאנשים פורשים חלק מהקולות גם עוברים אלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר