אהבתם?

הנה זה בא: הלייקים החדשים בפייסבוק נכנסים לתוקף

לאחר חודשים בהם ביצעה ענקית האינטרנט 'פייסבוק' ניסוי לפני הטמעת מערכת ה"לייקים" החדשה, הודיעה החברה כי החל מהיום יכנס השינוי לתוקף בכל העולם. הכירו את הלייקים החדשים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
הלייקים החדשים (צילום: פייסבוק)

הנה זה בא: לאחר חודשים בהם ביצעה ענקית האינטרנט 'פייסבוק' ניסוי לפני הטמעת מערכת ה"לייקים" החדשה, הודיעה החברה לפני זמן קצר (רביעי) כי החל מהיום יכנס השינוי לתוקף בכל העולם, ומעתה יוכלו כל המשתמשים בעולם לעשות שימוש במערכת הלייקים החדשה.

הרגשונים החדשים של פייסבוק כוללים מלבד הלייק המסורתי שעבר גם הוא שינוי קטן, גם רגשוני אהבה, צחוק, התמוגגות, עצב, כעס ו'ואוו'.

הלייקים החדשים יכנסו לתוקף, כאמור, כבר היום והם יעבדו על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הלייק בטלפון הנייד או עמידה על הלייק במחשב שיפתחו את האפשריות ללייקים החדשים.

השינוי החדש ב"לייקים" מעודד מנהלי עמודים שכבר מצפים כי השינוי המשמעותי ביותר של פייסבוק יכול לגרום לעלייה של מאות אחוזים במעורבות המשתמשים בדף.

כזכור לפני מספר חודשים הודיעה פייסבוק כי החלה להטמיע בינתיים רק במדינות אירלנד וספרד את הסימונים החדשים, זאת על מנת שבחברה יוכלו לבחון את תגובות הגולשים באנגלית ובספרדית, וכי בקרוב צפויה החברה להרחיב ולהטמיע את כפתורי הרגשות החדשים גם במדינות נוספות בעולם, לפני שתשחרר אותו לכל המשתמשים שלה, כאשר היום כאמור הרגשונים החדשים שוחררו לכולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר