העתירו בתפילה

דימום התגלה בידה של הכלה שרי שפרילנג

ב'אסף הרופא' שם מאושפזת הכלה שרי שפרילנג, שנפצעה קשה ב"אסון 402", התגלה דימום בידה של הכלה, היד בה היא עברה ניתוח חירום. בני המשפחה מבקשים להרבות בתפילה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת "אסון 402" (צילום: פלאש 90)

העתירו בתפילה: בני המשפחה מדווחים על החמרה במצבה של הכלה שרה שפרילנג שהייתה בדרכה מירושלים לבני ברק ונפצעה בתאונת הדרכים הקטלנית באוטובוס קו 402 של 'אגד'.

בשעות האחרונות התגלה דימום ביד שבה ערכו הרופאים ניתוח חירום שנמשך שעות ארוכות והרופאים מנסים למנוע הידרדרות במצבה של היד.

מבית החולים "אסף הרופא" נמסר ל"כיכר השבת" כי מצבה מוגדר קל עד בינוני אך יציב. "היא עדיין מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ כללי ונזקקת להשגחה מקצועית צמודה".

אחות החתן ריקי הופשטטר עדכנה על מצבה בשיחה עם "כיכר השבת": "אתמול גילו זיהום ברגל ומיד אחר כך ביצעו הרופאים טיפול עם הרדמה מלאה ומקווים כעת שזה עזר. היום גילו דימום חזק מהיד, הרופאים מנסים לטפל בבעיה".

לדבריה: "במידה והמצב יימשך זה יסכן את הגוף מה שאומר שהיד בסכנה".

הכלה שרי תושבת שכונת נווה יעקב שאמורה להינשא לחתנה, קובי קסטלניץ, תלמיד ישיבת 'קול תורה' בשלהי חודש אדר, הובהלה לניתוח חירום בבית החולים אסף הרופא שם עמלו הרופאים במשך שעות ארוכות לייצב את מצבה הרפואי בסיומו הצליחו לחבר את היד לגופה לאחר שזו נותקה בתאונה הקשה.

המשפחה מבקשת מעם ישראל להתפלל לרפואתה השלמה של שרה בת דינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר