שבועיים אחרי האסון

סכנת חיים: נהג אוטובוס תועד צופה בסרט תוך כדי הנסיעה

נוסע בקו 597 של חברת "סופרבוס" תיעד את נהג האוטובוס כשהוא צופה בסרט תוך כדי הנסיעה. "נוסעים שישבו לידי טענו כי הוא זיגזג בנהיגה שלו זמן רב" סיפר הנוסע. החברה: "הנהג יושעה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארי המניק)

פחות משבועיים אחרי התאונה הקטלנית בין אוטובוס קו 402 למשאית בה נהרגו שישה בני אדם, ממשיכים לצוף ברשת סרטונים על עבירות תנועה שמבצעים נהגים. בתיעוד שהגיע הערב (חמישי) ל"כיכר השבת" נראה נהג אוטובוס של חברת "סופרבוס" צופה בסרט במהלך נסיעתו, כל זאת שעל האוטובוס עשרות נוסעים.

המקרה התרחש בקו 597 שיצא מבני ברק לבית שמש. ארי המניק, אחד הנוסעים שעלה לאוטובוס הבחין בנהג צופה בסרט במהלך נסיעתו ומיהר לתעד את המקרה החמור.

המניק סיפר ל"כיכר השבת": "ניגשתי לנהג לצורך ענין מסוים ולהפתעתי אני רואה שהוא צופה בווידאו באמצעות הסמארטפון שלו. עמדתי לידו כמה שניות ארוכות כדי לוודא שאני אכן רואה נכון ודרשתי ממנו להוריד את המכשיר מידו".

"לצערי הייתי עסוק במהלך הנסיעה קודם לכן, אבל נוסעים נוספים שישבו לידי טענו כי הוא זיגזג בנהיגה שלו במשך זמן רב. מקומם לראות איך נהגי אוטובוס שאחראים לביטחונם של אלפי נוסעים ביום, לא הפיקו לקחים מהתאונה המזעזעת שאירעה אך לפני שבוע".

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "סופרבוס מחוייבת לביטחון לקוחותיה, הנהג הורד מהמשך עבודתו באופן מיידי וזומן לשימוע לפני פיטורין לאור הסרטון , החברה מודה לנוסע האחראי שצילם ותפעל בכל האמצעים העומדים ברשותה למניעת מקרים דומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר