צפו בווידאו

נתניהו עקץ את קמרון: "שכח כמה עובדות יסוד על ירושלים"

ראש הממשלה התייחס לאמירתו של ראש ממשלת בריטניה על מצב הפלסטינים בשטחים. "ידידי דיוויד קמרון שהוא ללא ספק ידיד ישראל, כנראה שכח כמה עובדות יסוד על ירושלים". צפו (חדשות)

(צילום: מתוך Ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו עקץ הערב (חמישי) בחוג בית של הליכוד את ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון על דבריו כי המצב במזרח התיכון מזעזע ואמר כי "ידידי דיוויד קמרון שהוא ללא ספק ידיד ישראל, כנראה שכח כמה עובדות יסוד על ירושלים: רק ריבונות ישראלית מונעת מדאעש וחמאס להבעיר את המקומות הקדושים".

"רק ריבונות ישראל", הוסיף ואמר נתניהו, "מבטיחה לתושבים הערביים בעיר כבישים, מרפאות, מקומות תעסוקה ושאר אמצעים לחיים סדירים שלא נהנים מהם אחיהם ברחבי המזרח התיכון".

נתניהו וקמרון (צילום: אמיל סלמן ואוליבייה פיטוסי)

"רק ריבונות ישראל בירושלים שומרת על שלטון החוק לכולם, דבר שלא קיים לא בעיראק, לא בתימן, לא בסוריה, לא בלוב ולא בחלקים נרחבים של העולם הערבי לרבות ברשות הפלסטינית וגם בעזה. רק ריבונות ישראלית מבטיחה את כל זה וחשוב שחברינו באירופה יזכרו את העובדה הפשוטה הזאת".

כזכור, בנאומו בפרלמנט תקף קמרון את המצב בישראל ואמר כי "אני ידוע כחבר גדול של ישראל, אבל אני חייב לומר שבפעם הראשונה שביקרתי בירושלים וסיירתי בעיר היפהפייה הזו וראיתי את הכיתור בפועל של מזרח ירושלים - מזרח ירושלים הכבושה - זה פשוט מזעזע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר