"תודה לכן ומחילה"

הנהג הקבוע לכותל נפרד במכתב מרגש מהנוסעות

דוד ביטון, הוא הנהג הקבוע בקו האוטובוס של אגד לכותל המערבי משכונת הר נוף, בעשור האחרון. כעת הוא פורש לפנסיה, אך לפני זה טרח להשאיר מכתב מיוחד לנוסעות הקבועות (חדשות, רכב)

(צילום: נתי שוחט - פלאש90)

הנהג שלהם: נהג אוטובוס של חברת 'אגד' בשם דוד ביטון, היה הנהג הקבוע בקו הירושלמי לכותל המערבי מדי בוקר. כעת הוא פורש לפנסיה ובחר להיפרד מהנוסעות הקבועות במכתב מרגש.

ביטון, עובד באגד כבר 45 שנה, ובעשור האחרון, הוא הנהג הקבוע לכותל המערבי משכונת הר נוף, הנוסע מדי בוקר לשריד בית מקדשנו, ואוסף בדרכו כמה וכמה נוסעות קבועות. כאמור, אחרי עשרות שנים הוא פורש, אך בחר לכתוב מכתב פרידה לנוסעות הקבועות.

וכך כתב: "היה לי הזכות להסיע אתכן בוקר בוקר לשריד בית מקדשנו, מרגיש אני חובה גדולה להודות לכן על השנים האלה, על הכבוד שנתתם לי, על השי בפורים ועל הברכות יום יום ומאור הפנים. במשך שנים אלו לא הפסקתי להתפעל מהנחישות וההתמדה שלכם לקום בוקר בוקר, בכל מזג אוויר, בחום ובקור מקפיא להמתין ולנסוע לכותל להתפלל עבור עם ישראל.

"על זה אמר דוד המלך: "אחת שאלתי, שבתי בבית ה' ולבקר בהיכלו", ואתן עושות את זה יום יום ועליכם תבוא הברכה.
תודה מיוחדת לגברת רחל על הבשמים במשך שנים אלו, ולגברת בלוי על הברכות הממוסגרות שעדיין תלויות בביתי, ולכל אחת מכם תודה רבה ומאחל אני לכם בריאות איתנה וחיים טובים ושתמשיכו לעלות לכותל המערבי להתפלל עבורנו ועל כל ישראל עד בא משיח צדקנו. פורים שמח לכם ולבני משפחותכם, ושוב מחילה אם פגעתי באחת מכם בשנים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר