סערת הכותל הרפורמי

נתניהו זימן את הרבנים לפגישה? בכיר ברבנות: "קראנו על זה בכיכר השבת"

שלושה שבועות לאחר בקשת הרבנים הראשיים להיפגש עם ראש הממשלה, נתניהו נעתר לבקשה וזימן אותם לפגישה, כך טוענים הח"כים. בכיר ברבנות: "קראנו על הפגישה בכיכר השבת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו עם הרבנים הראשיים (צילום: לע"מ)

כשלושה שבועות לאחר שהרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו ביקשו מראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עמם בדחיפות בשל העברת אגף תודעה יהודית מידי חיל הרבנות הצבאית לאגף כוח אדם, נתניהו זימן היום (ראשון) את הרבנים לפגישה משותפת עם ראשי המפלגות.

בפגישה, שתתקיים ביום שלישי הקרוב, ישתתפו ראשי סיעות הקואליציה, נפתלי בנט, יעקב ליצמן, משה גפני, אריה דרעי, איילת שקד ודוד אזולאי.

לראשי הסיעות נאמר כי במהלך הפגישה ידונו הצדדים בנושא הקמת הכותל הרפורמי והקשר של הממשלה לקהילה הרפורמית בארץ ובעולם. יצוין, כי למרות שהשרים עודכנו כי הרבנים הראשיים ישתתפו בפגישה, בלשכותיהם טרם קיבלו הזמנה מלשכת רוה"מ.

בכיר ברבנות הראשית מתח ביקורת על נתניהו ואמר בשיחה עם "כיכר השבת": "מישהו בלשכת רוה"מ השתגע? להזמין פגישה עם הרבנים ולא לעדכן אותם? נשמע קצת הזוי, קראנו על הפגישה בכיכר השבת".

לדבריו: "אנחנו מקווים שראש הממשלה מתכוון לדבר גם על נושא מחלקת תודעה יהודית, מביש שראש הממשלה שלושה שבועות לא מגיב לרבנים, ורק כשהוא מבין שיש לו צרות בקואליציה הוא מזמן את הרבנים לדבר על הרפורמים, ושוב - טרם קיבלנו הזמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר