"נאלצים לחיות עם חרבנו"

הנשיא ריבלין ניחם את משפחת אליאב גלמן: "איש אמונה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע היום לביקור תנחומים בכרמי צור אצל משפחתו של אליאב גלמן ז"ל שנהרג בפיגוע בגוש עציון. אחיו ספד לו: "גם כשלא הכל הצליח לו הלך מתוך אמונה". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מארק ניימן - לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הגיע הצהריים (שני), לביקור ניחומים בכרמי צור, בבית משפחתו של רס"ן במיל' אליאב גלמן ז"ל, שנהרג בצומת גוש עציון.

ריבלין אמר למשפחה: "אתם יודעים מה המחירים שאנו משלמים והם קשים ונוראים. כמו רבים מבנינו, הבן שלכם, הבעל שלך, נהדר ונפלא. ברגע נורא אחד עם ישראל כולו מגלה פתאום אנשים נדירים שלא ידענו שחיו בנינו. אתם ודאי ידעתם תמיד".

אלמנתו של אליאב, רינת גלמן, סיפרה לנשיא כי הם תושבי כרמי צור כבר שלוש שנים וחצי וכי מאז שאליאב השתחרר, למד בחולון טכנולוגיות למידה. אליאב ז״ל תכנן לצאת לעבוד בתחום שבו עסק גם בשירותו הצבאי.

מוריה, האחות הקטנה של אליאב ז״ל סיפרה לריבלין: "אליאב היה איש צבא ואיש תורה ובמקביל לכל זה היה אח. בתור האחות הקטנה, שנשארת הכי קטנה גם כשכולם גדלים, אני יודעת לומר שהוא תמיד עקב אחרי כולנו. ידע מה כל אחד מאיתנו עושה, ידע לתת עצות והכוונה. ידע לשאול, גם אותי כאחות קטנה. הוא ידע לקחת דבר גדול ולייצר ממנו חוויה ממשית שאפשר לגעת בה".

אחיו הקטן איתמר סיפר: "כולנו אנשים מאמינים אבל אליאב היה איש אמונה ממש, שגם כשלא הכל הצליח לו הלך מתוך אמונה. הוא ידע לשאול וידע לבקר. הוא התבונן על עצמו בחשבון נפש מפעם לפעם ותמיד חתר לשיפור. לפעמים יכול היה להתאכזב, אבל אף פעם לא להתעצב. כי האמין מאוד בדרך שלו ולא התבלבל. גם אני אח קטן ממנו וגם אני מרגיש שלמדתי ממנו כל כך הרבה ושאני עושה הרבה דברים כמו שלימד אותי בדיוק".

״אני פוקד בתים רבים בישראל בחודשים האחרונים", אמר הנשיא. "כולנו מבינים כי אנחנו נאלצים לחיות עם חרבנו. חזרנו לארצנו ואין מי שיניא אותנו ממימוש האמונה. סיפרת לי על תלמיד חכם, קצין חותר למגע, איש משפחה, תודה לכם על הכוח שלכם, על הבן שחינכתם, על המשפחה שגידלתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר