בעקבות הסערה

"פקודת הזקן" החדשה של צה"ל תדחה בשלושה חודשים

אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות הפקודות החדשות של צה"ל בנוגע לגידול זקן לחיילים דתיים, נראה כי בצה"ל נכנעו ויישום הפקודה ידחה בשלושה חודשים והיא לא תחל מחר (חרדים במדים)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: אביר סולטן - פלאש90)

צה"ל נכנע: לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות הפקודה החדשה של צה"ל, לפיה כל חייל שמבקש לגדל זקן ייצטרך לקבל אישור של הרב הראשי הצבאי, של מפקד היחידה ומעליהם של קצין השלישות הפיקודי, נראה כי בצה"ל נכנעו ויישום הפקודה ידחה. הסערה פרצה לאחר שכמה חיילים דתיים, חוייבו לגלח את זקנם, למרות בקשתם.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', בצה"ל הוחלט לדחות את היישום בשלושה חודשים. "גורם רשמי בצה"ל אישר את הדברים ואמר כי בשעות הקרובות תצא הודעה רשמית על הנושא, עם זאת הוא לא תחם את מועד האכיפה החדש". על פי התכנון - הפקודה החדשה הייתה אמורה להיכנס לתוקף כבר מחר.

כזכור, דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז מסר הבוקר: "גידול זקנים בצה"ל, אין רצון לפגוע ברגשותיו של אף חייל. חייל דתי, המבקש לגדל זקן יפנה למפקדיו וכך גם חייל שרוצה לגדל זקן מסיבות אחרות (אלפי חיילים פנו למפקדיהם בבקשות שאושרו על ידם)".

"מצד שני, אי אפשר לקיים צבא ממושמע כשכולם מגדלים זקן, ולכן קבענו כללים ברורים. כל חייל שרוצה לגדל זקן מסיבות דתיות או אישיות (ולא להתחמק מגילוח למסדר בוקר) יפנה למפקדיו והם יקשיבו, אנחנו נקשיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר