סערת הרפורמים • פרסום ראשון

בגלל ליצמן: פגישת נתניהו והרבנים הראשיים תידחה לשבוע הבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ידחה את פגישתו עם הרבנים הראשיים וראשי סיעות הקואליציה בעניין הרפורמים לשבוע הבא, כך נודע ל"כיכר השבת". הסיבה: שמחה משפחתית של ליצמן (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו עם הרבנים הראשיים (צילום: לע"מ)

סערת ההכרה ברפורמים • פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו ידחה את פגישתו עם הרבנים הראשיים וראשי סיעות הקואליציה לשבוע הבא, כך נודע ל"כיכר השבת".

סיבת דחיית הפגישה היא ככל הנראה בשל כך ששר הבריאות יעקב ליצמן צפוי לצאת מהארץ לרגל אירוע משפחתי, כך שלא יוכל להשתתף בפגישה שתוכננה למחר.

עם זאת, נכון לשעה זו, בלשכות הרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו טרם קיבלו הזמנה מלשכת רוה"מ.

כפי שפורסם אמש ב"כיכר השבת" נתניהו ביקש מראשי המפלגות - יעקב ליצמן, אריה דרעי, משה גפני ונפתלי בנט לקיים פגישה יחד עם הרבנים בנושא הכותל הרפורמי וההכרה ברפורמים וזאת לאור הביקורת החריפה שסופג בציבור החרדי.

בכיר ברבנות הראשית מתח אמש ביקורת על נתניהו ואמר בשיחה עם "כיכר השבת": "מישהו בלשכת רוה"מ השתגע? להזמין פגישה עם הרבנים ולא לעדכן אותם? נשמע קצת הזוי, קראנו על הפגישה בכיכר השבת".

לדבריו: "אנחנו מקווים שראש הממשלה מתכוון לדבר גם על נושא מחלקת תודעה יהודית, מביש שראש הממשלה שלושה שבועות לא מגיב לרבנים, ורק כשהוא מבין שיש לו צרות בקואליציה הוא מזמן את הרבנים לדבר על הרפורמים, ושוב - טרם קיבלנו הזמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר