התבטאות חריפה

ח"כ מהקואליציה נגד הממשלה: "אין לה זכות קיום; מטורפים"

ביקורת קשה ונדירה של ח"כ מהקואליציה כנגד הממשלה: "לממשלה אין זכות קיום. אין לי מה לחפש פה, מטורפים על כל הראש" הטיח ח"כ יצחק וקנין מש"ס במהלך ישיבת סיעתו. תיעוד בלעדי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

בלעדי • ביקורת קשה ונדירה מתוך הקואליציה: סגן יושב ראש הכנסת ויו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק וקנין מש"ס, תקף הצהריים (שני) בחריפות את ממשלת ישראל בה שותפה מפלגתו, אמר כי אין לה זכות קיום והצהיר כי יהיה הראשון להפיל אותה.

וקנין אמר את הדברים על רקע הכוונה להגדיל את המסים על החקלאים. הוא האשים כי מנכ"ל משרד החקלאות מ"הבית היהודי" דואג רק להתיישבות ביהודה ושומרון.

במהלך ישיבת סיעת ש"ס, תקף וקנין את הממשלה, שהוא כאמור חבר בה, ואמר: "מטילים מסים, הכל עובר בממשלה, יושבים שרים ולא יודעים על מה מדובר, אני אומר לכם - לא יודעים על מה מדובר. שרים יושבים ולא יודעים... באם מחליטים להוריד מסים, לא מעניין אותם".

וקנין תקף גם את מנכ"ל משרד החקלאות, המשרד שנמצא בידי 'הבית היהודי' ואמר: "יושב איזה מנכ"ל משרד חקלאות, אין לו מושג מהעולם, לא מעניין אותו כלום, מעניין אותו יהודה ושומרון, זה הכל!, אמיתי אני מדבר, שום דבר".

סגן יושב ראש הכנסת החרדי עבר בשלב זה לתקוף חזיתית את הממשלה: "אל תתפלאו אם הממשלה הזו תיפול, היא תיפול! אין לה זכות קיום!, אין לה זכות קיום לממשלה הזו, אם הם יושבים בטלים ככה, אני אומר לכם: אני הראשון שאפיל אותה ואלך מפה, אין לי מה לחפש פה, מה זה? מטורפים על כל הראש!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר