חסידי הרב פינטו יערכו "תיקון עולמי" לרפואתו

בקהילות "שובה ישראל" מסביב לעולם יערכו מחר תפילה עולמית של "תיקון הנפש" שייסד האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, זאת בעקבות הדאגה למצב בריאותו של האדמו"ר שסובל ממחלת הסרטן (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב יאשיהו פינטו (באדיבות שובה ישראל)

בקהילות "שובה ישראל" מסביב לעולם יערכו מחר (שלישי) תפילה עולמית של "תיקון הנפש" שייסד האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, זאת בעקבות הדאגה למצב בריאותו של האדמו"ר שסובל ממחלת הסרטן. בקהילה ביקשו "מכל יהודי/ה לקחת מחר שותפות זכות גדולה בקריאת "תיקון הנפש" העולמי לרפואתו של כבוד האדמו"ר".

"ידוע שבימים אלו יותר מכל זמן קהילת הקודש שובה ישראל בארץ ובעולם מגובשת ומתחזקת בכל העניין של יראת שמים, הפצת התורות של כבוד האדמו"ר וחיזוק עשית חסד למען משפחות נזקקות" אמרו המארגנים, "בנוסף ידוע שבכל הקהילות עובדות לפתיחת מקומות נוספים לישיבה הקדושה".

בן ציון עטיה, מקורבו של האדמו"ר, ציטט את דבריו של הרב פינטו בנוגע לקריאת "תיקון הנפש": "את "התיקון הנפש" הזה, המזמורים האלה, היו מיוחדים בנפש שלנו באחד הימים, בשנה שעברה, בזמן כזה, זה הזמן לפני שנה, היינו ביום אחד בלילה של עוגמת נפש קשה מאוד ובכינו להקב״ה בכי גדול ואז אספנו את אותם מזמורים ואת אותם דברים ואנחנו יודעים בזכות אבות הקדושים אנחנו יודעים את זה ורואים את זה שמי שקורא את זה יש לו ישועות גדולות".

הרב פינטו הוסיף: "אנחנו חושבים שעשרות עשרות אלפי אנשים קוראים את זה וצריך לחזק את זה ולהגדיל את זה ולהגדיל את זה...."

השעות בהן ישתתפו חסידיו של הרב פינטו בתיקון:

ישראל: 19:00 בערב
ניו יורק: 12:00 צהרים
לוס אנגלס: 9:00 בבוקר
צרפת, פריז: 18:00 ערב
קנדה: 12:00 צהרים
מיאמי: 12:00 צהרים
לונדון: 17:00 ערב
פנמה: 12:00 צהרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר