טלטלה בתנועת ש"ס

אריה דרעי שוקל להדיח שלושה חברי מועצת העיר ירושלים

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוקל לצאת בצעד דרמטי ולהביא לפיטוריהם של שלושה חברי מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס - סבן, מלכיאלי ומישאלי והכנסת שלושה נציגים חדשים • חשיפה (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
סבן, מלכיאלי ומישאלי (צילומים: באדיבות המצלם שלמה גליק)

חשיפה בלעדית: יושב ראש ש"ס, השר אריה דרעי, שוקל לפטר שלושה חברי מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס - מיכאל מלכיאלי, נחמניאל סבן ואשר מישאלי, כך נודע ל"כיכר השבת".

בימים האחרונים שוחח דרעי עם מספר בכירים בש"ס ושיתף אותם ברצון שלו לפטרם. לדבריו, הוא אינו מרוצה מתפקוד חברי מועצת העיר ירושלים ולכן הוא רוצה להדיח שלושה חברי מועצה בפעם אחת.

כאמור, שלושת חברי המועצה שדרעי מבקש לפטרם הם: אשר מישאלי, מיכאל מלכאילי ונחמניאל סבן.

על פי הפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת", לפחות עם שניים מהם דרעי כבר שוחח בטלפון ושיתף אותם במהלך עליו הוא שוקד בימים האחרונים - שהם יעזבו את מועצת העיר לטובת נציגים חדשים, וכי הם יישארו חלק העשייה של ש"ס במקומות ובתפקידים אחרים.

אחת הטענות המרכזיות של דרעי היא שחברי המועצה עובדים במקביל בתפקיד בכיר אחר שמעסיק אותם במרבית השבוע כך שלמעשה תושבי העיר ירושלים לא זוכים לייצוג של מספר חברי המועצה האמיתי של ש"ס - חמישה חברי מועצה.

נחמניאל סבן מנהל במקביל את הישוב תל ציון ומיכאל מלכיאלי משמש כראש סגל בלשכת שר הדתות. עם זאת עדיין לא ברורה מה הסיבה האמיתית מאחורי הקלעים שהביאה את דרעי לצאת למהלך כה מטלטל.

לפי התוכנית של דרעי, לאחר שהשלושה יעזבו את מועצת העיר, כל הנציגים האחרים ברשימה - שכולם ממקורביו, יגישו התפטרות ולאחר מכן הוא יכניס שלושה נציגים חדשים לרשימה (ברשימה למועצת העיר יש 13 מועמדים).

בכיר מאוד בש"ס אישר ל"כיכר השבת" את הפרטים.

כאמור, דרעי כבר שוחח עם שניים מתוך השלושה המתפטרים העתידיים, אך יתכן שבסופו של דבר יופעלו לחצים פנימיים וחיצוניים שיגרמו לו לרדת מהמהלך הדרמטי שיטלטל את תנועת ש"ס המקומית אך נכון להבוקר דרעי עומד על כוונתו לפטר את שלושת הנציגים הללו, עם זאת יש מי שמעריך שבסופו של דבר יודחו רק שניים.

יצויין כי ככל הנראה אין קשר למה שאירע בשבוע שעבר בישיבת הוועדה המקומית, שבעקבות ש"ס אושרה תוכנית "מתחם התחנה" על חילולי השבת שבה, עם זאת נראה כי דרעי מחפש מהלך דרמטי ומשמעותי כדי לפצות על מה שאירע ולתקן במעט את הנזק הציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר