באנו לעזור

איך כוס אחת של וודקה פותרת את בעיות הניקיון בבית

לא שאנחנו ממליצים לבזבז אותה דווקא על זה, אבל מסתבר שבמקום אוסף חומרי ניקוי ומסירי כתמים עתירי כימיקלים - כוס אחת של וודקה יכולה לפתור את בעיות הניקיון בבית. אוקיי, כמעט (מדריך, יין ואלכוהול)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
וודקה. מלא פעולות במוצר אחד (צילום: shutterstock)

רענון האוויר והרחקת ריחות רעים

נכון, ריחה של הוודקה אינו נעים כל כך (מזכיר מאוד אציטון, ודי חונק), אך מסתבר שהנוזל עצמו יכול לשמש מטהר אוויר טבעי ולהעניק לחלל ריח ניטרלי ורענן ללא זכר לאלכוהול.

מלאו רבע בקבוק תרסיס בוודקה ואת שלושת הרבעים הנותרים במים, והתיזו. הוודקה יעילה במיוחד בהרחקת ריחות רעים של עישון על בגדים, ונעליים בסוף יום ארוך ומזון מעופש.

הגנה על העציצים

נקו את עלי הצמחים שבעציצים במטלית ספוגה במים, ולאחר מכן, טבלו צמר גפן במעט וודקה, ועברו על העלים. פעולה זו תבטיח לצמחים הגנה מכנימות ושאר מזיקים.

הסרת כתמי טחב ועובש

מלאו בקבוק תרסיס ב-1/4 וודקה ו-3/4 מים, התיזו בנדיבות על כתמי טחב ועובש שהצטברו בביתכם באזור חדר האמבטיה והכיורים, המתינו 5 דקות, ולאחר מכן עברו על הכל בסמרטוט נקי.

החזרת הברק

וזה האהוב עלינו ביותר: הבריקו במטלית ספוגה בוודקה את הסכו"ם וחלקי הפורצלן והזכוכית באביזרי האמבטיה - והם ישובו לזהור כחדשים.

ניקוי מראות

הטריק של הברק עובד גם, ואולי בעיקר, על מראות. טובלים מטלית בוודקה ומנגבים את המראה - כל שאריות של משחת שיניים, כתמי איפור וחומרי שיער וסתם טיפות מים סוררות - ייעלמו . אגב, השיטה הזו יעילה גם להסרת הדבק שהשאירו מדבקות ותוויות על מוצרים.

ועכשיו, אחרי שהתאמצתם כל כך, פרגנו לעצמכם כוסית אחת קטנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר