פרסום ראשון

היועמ"ש אביחי מנדלבליט נפגש בחשאי עם הגר"ש עמאר

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נפגש בחשאי עם רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר, ודן עמו בפשרת הכותל הרפורמי והתנגדותו בשבועות האחרונים למתווה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר ומנדלבליט (צילום: כיכר השבת ועמית שאבי)

סערת הכותל הרפורמי • פרסום ראשון: היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט נפגש הצהריים (שלישי) בחשאיות עם רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר ודן עמו בנושא הכותל הרפורמי, כך נודע ל"כיכר השבת".

היועמ"ש הגיע ללשכתו של הגר"ש עמאר ושוחח עמו במשך שעה ארוכה בנוגע לכותל הרפורמי וההתנגדות של הרב למתווה שאושר בממשלה.

ההערכה היא כי במהלך הפגישה הרב עמאר העלה שוב את נושא ההכרה ברפורמים, כפי שנהג לעשות בשיעוריו האחרונים, בהם הדגיש ש"הצרה הגדולה היא שממשלת ישראל הכירה לראשונה ברפורמים, מה שלא היה מעולם". בלשכת רבה של ירושלים סרבו להגיב.

פרובוקציה בכותל, אתמול (באדיבות המצלם)

יצוין כי מנדלבליט, בעבר מזכיר הממשלה, הוא העומד מאחורי המתווה עם הרפורמים - ההחלטה האחרונה שהביא לאישור הממשלה לפני המעבר שלו לתפקיד היועמ"ש.

כזכור, שר הדתות דוד אזולאי (ש"ס), הגיע הבוקר לסיור ברחבת הכותל הרפורמי יחד עם רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ. אזולאי אמור לקבוע בקרוב את תקנות הכותל הרפורמי, והגיע בכדי ללמוד את הנושא בשטח יחד עם הצוות המקצועי.

במהלך הסיור אמר השר: "באתי לבחון מקרוב וללמוד על המתווה. בשלב זה, איני מסיק מסקנות אלא לומד את החומר, מתייעץ ועוד אתייעץ עם הגורמים הרוחניים- הלכתיים וכן, עם גורמי המקצוע רק אז אגיע להחלטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר