המירוץ לנשיאות

"סופר טיוזדיי": קלינטון וטראמפ גרפו ניצחונות

ביום הבחירות הגדול בפריימריז לנשיאות ארה"ב ה"סופר טיוזדיי", גרפו דונלד טראמפ והילרי קלינטון שבע מדינות כל אחד. קרוז ניצח ב-2, רוביו באחת בלבד וסנדרס ניצח בארבע מדינות (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

ה"סופר טיוזדיי", יום הבחירות הגדול במירוץ לנשיאות ארצות הברית, הביא ניצחונות מרשימים לדונלד טראמפ הרפובליקני ולהילרי קלינטון הדמוקרטית, אך לא הבטיח עדיין את מועמדותם לנשיאות.

בסופר טיוזדיי התקיימו בפריימריז בשורה של מדינות באותו היום: אלבמה, ארקנסו, קולורדו, ג'ורג'יה, מסצ'וסטס, מינסוטה, אוקלהומה, טנסי, ורמונט, וירג'יניה וטקסס. הרפובליקנים הצביעו גם בוויומינג ובאלסקה והדמוקרטים גם בסמואה האמריקנית.

ולהלן התוצאות: דונלנד טראמפ ניצח במרוץ הרפובליקני בשבע מדינות, ארקנסו, ג'ורג'יה, אלבמה, מסצ'וסטס, וירג'יניה, ורמונט טנסי.

טד קרוז ניצח כצפוי במדינת הבית שלו טקסס, ולפי המדגמים ניצח ככל הנראה גם באוקלהומה. מרקו רוביו, שניסה לגבור על קרוז ולהגיע לפחות למקום השני בכל המדינות, נחל כישלון חרוץ וניצח רק במיניסוטה, ובשאר המדינות הגיע למקום השלישי בלבד.

ובצד הדמוקרטי, קלינטון ניצחה גם היא בשבע מדינות: טקסס, וירג'יניה, ג'ורג'יה, אלבמה, מסצ'וסטס, טנסי וארנקסו. יחד עם זאת ברנדי סנדרס הצליח להשאיר את עצמו רלוונטי במרוץ וניצח בארבע מדינות: אוקלהומה, קולורדו, מיניסוטה ובמדינת הבית שלו ורמונט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר