הנס בהתנחלות עלי

הראל משחזר: "המחבלים הגיעו עד חדרי השינה של הילדים"

רועי הראל, שהדף מביתו בעלי, שני מחבלים שביקשו לבצע פיגוע קשה, משחזר את שאירע. "בשניות של המאבק איתם חשבתי שאצלי בבית לא יקרה מקרה משפחות גביש ופוגל". צפו (חדשות)

(צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

"המחבלים הגיעו כמעט עד חדרי השינה של הילדים, הצלחתי להתעשת", כך משחזר רועי הראל, תושב ההתנחלות עלי, את הנס שאירע לו ולמשפחתו הבוקר (רביעי) שעה שנמנע פיגוע קשה בביתם.

שני מחבלים ערבים חדרו הלילה להתנחלות, ובבוקר, כשהראל פתח את דלת ביתו כדי לצאת לשיורת מילואים, הם תקפו אותו עם אלות ונכנסו פנימה. לאחר שהצליח להדוף אותם הם נמלטו.

במהלך המנוסה, שני המחבלים, בני 17 מהכפר קריות שליד שכם, שברו חלונות של רכבים ברחוב, לאחר מכן התחבאו עד שאותרו על ידי חיילים שערכו סריקות ושניהם חוסלו.

בבית החולים 'שערי צדק', לשם פונה במצב קל, שחזר הראל, אב לחמישה ילדים, את שאירע. "הבוקר בשעה חמש ורבע - חמש ועשרים, התארגנתי לצאת לשירות מילואים, אני פותח את דלת הבית, על סף הדלת עומדים שני מחבלים עם הרבה רוע ושנאה בעיניים, מתחילים לתקוף אותי באלות של גרזנים וטוריות, אלות עץ כבדות, מצליחים להיכנס הביתה".

"אחרי כמה שניות, תודה לאל, הצלחתי להתעשת, הם הגיעו כמעט עד חדרי השינה של הילדם, הצלחתי להתעשת, ובידיים להדוף אותם אחורה ולהוציא אותם מחוץ לדלת והצלחתי לנעול את הדלת", מספר הראל.

הראל הוסיף ואמר כי "אם למישהו היו ספקות לגבי הכוונות שלהם, שני נערים בני 17 באו כדי לשחוט אותי, את אשתי ואת הילדים. בשניות של המאבק איתם חשבתי שאצלי בבית לא יקרה מקרה משפחות גביש ופוגל, שאותן לצערי אני מכיר. הילדים התעוררו ובכו אבל אשתי הייתה איתם בחדר השינה, אז הם כמעט לא ראו מה קרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר