6 דברים שיקרו אם תשתו 3 ליטר מים כל יום

ממשקל שצונח ועד הבהרת עיגולים שחורים מתחת לעיניים: הנה 6 דברים שיקרו אם תשתו 3 ליטר מים כל יום - או, במילים קלות יותר לעיכול: 16 כוסות מים בסך הכל. כמה פשוט (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
16 כאלה ביום ואתם מסודרים (צילום: shutterstock)

3 ליטרים או 16 כוסות - מה שנשמע לכם מפחיד פחות - של מים בכל יום יכולים לחולל נפלאות. בהתחשב בעובדה שהגוף מורכב מ-60 אחוזי מים, זה די הגיוני לצרוך יותר מים כדי לוודא שהכול מתפקד כמו שצריך.

הנה 6 דברים שיקרו אם תשתו 3 ליטרים של מים ביום:

בתחילה, תחושו מעט נפוחים

הגדלה משמעותית של צריכת המים בבת אחת עלולה לגרום לאי נוחות זמנית, בעיקר באזור הבטן. אך אל דאגה: הנפיחות תרד במהירות. כדי למזער את התחושה, לגמו את המים לאט ובהתמדה ופזרו את השתייה לאורך כל היום.

כנראה שתאכלו פחות

יש סיבה מדוע תזונאים ודיאטניים מעודדים שתייה של כוס מים לפני כל ארוחה. המים גורמים לכם להרגיש מלאים יותר, מה שימנע מכם לצרוך קלוריות מיותרות.

תצליחו להתאמן טוב יותר

תפקידם של המים להוביל את חמצן וגלוקוז בגוף. צריכה מספקת של מים תהפוך את אימוני הכושר לקלים בהרבה. בנוסף, המים פועלים כחומר סיכה למפרקים ולשרירים.

הקפידו לשתות מים לעיתים קרובות בשעתיים שלפני האימון, כל 20 דקות במהלך האימון ולא לשכוח ללגום גם אחרי האימון, כדי לשמור על רמת לחות טובה בגוף.

המשקל יצנח

המים מבצעים בגוף ניקוי יסודי ומסלקים פסולת מיותרת, מדכאים תיאבון ומשפרים את איכות האימונים שלכם. התוצאה: ירידה במשקל. הגיון מתמטי.

העיגולים השחורים מתחת לעיניים יתאיידו

תגידי שלום לקונסילר! עיגולים שחורים מתחת לעיניים נגרמים כתוצאה מהצטברות של נוזלים מתחת לעיניים. בין אם זה בשל אכילת ארוחה מלוחה או פשיטה לילית על המטבח - זו דרכו של הגוף לאותת שיש לנו יותר מדי נתרן בגוף.

שתיית מים מסייעת לריקון ושחרור עודפי מלחים בגוף, בין השאר במקום הבולט לעין כל - מתחת לעיניים.

תשתוקקו ליותר מים

ככל שתשתו יותר, כך תרצו יותר - כלל חשוב שתקף בשתיית מים, ויחסוך לכם קלוריות של משקאות אחרים. למרבה המזל, המים הם הם מוצר זמין כמעט חינמי וכמו שצוין לעיל, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לתת לגוף שלכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר