בויז'ניץ שוקלים אחדות

הנחת אבן הפינה למרכז חסידות ויז'ניץ בשילוב טיש היארצייט

בחסידות ויז'ניץ שוקלים לשלב ביום ההילולא הקרוב של האדמו"ר הקודם כ"ק בעל ה"ישועות משה" זצ"ל, את טיש היארצייט עם חגיגת הנחת אבן הפינה להיכל בית המדרש החדש המורחב (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל הטישים של ויז'ניץ, השבוע (באדיבות המצלם)

בחסידות ויז'ניץ שוקלים לשלב ביום ההילולא הקרוב של האדמו"ר הקודם כ"ק בעל ה"ישועות משה" זצ"ל, את טיש היארצייט עם חגיגת הנחת אבן הפינה להיכל בית המדרש החדש המורחב שייבנה בשנים הקרובות.

לפי התוכנית המסתמנת כעת, שעה קלה לפני הטיש שייערך בכ' אדר ב', יניח האדמו"ר בטקס חגיגי את אבן הפינה למרכז העולמי החדש של החסידות.

גורמים בכירים בחסידות אומרים כי אם לא יהיו שינויים לא צפויים, הרי שאין מתאים יותר מתאריך היארצייט של האדמו"ר זצ"ל כדי לציין את הרחבת גבולות החסידות במעמד הנחת אבן הפינה, אך עם זאת הם מדגישים כי כמובן שהכל תלוי בלוחות הזמנים של הבנייה כאשר כל עיכוב קל יכול להביא לדחיית המעמד.

כזכור, בשל הצפיפות הגדולה והעובדה שהיכל בית המדרש הגדול הפך להיות צר מלהכיל את האלפים הוחלט בחסידות להרוס את המבנים מסביב בית המדרש ולהרחיבו פי שלושה מגודלו הקיים.

בחודש האחרון החלו עבודות ההריסה כאשר בשלב ראשון שברו הדחפורים את הבניין הצמוד לקיר המזרחי של בית הכנסת ששימש עשרות שנים כהיכל הישיבה וכמקום עריכת הטישים על ידי מרנן האדמו"רים לבית ויז'ניץ זצ"ל ולהבדיל בין חיים לחיים.

בתקופה הקרובה צפויים להרוס גם גת בניין הווילה הצמודה ולאחר מכן יחלו בהכשרת השטח לקראת הרחבת בית המדרש הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר