ביקורת יין

לגמנו את 'הורקנוס' של יקב אור הגנוז ולא התחרטנו

מתלבטים איזה יין לשתות בפורים בלי לחטוף פטישים? ובכן, לגמנו את החדש של יקב אור הגנוז, ולא התחרטנו. קוראים לו 'הורקנוס', יש ממנו רק 2,000 בקבוקים והוא, איך נגדיר את זה בלי להישמע יומרניים? פשוט וואו (יין ואלכוהול, אוכל)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
השקת 'הורקנוס' ביקב אור הגנוז (צילום: shutterstock, אהרון רבינוביץ)

פורים כבר ממש מעבר לפינה וכבר אמרו חכמינו "זריזין מקדימין למצוות", אז התחלנו להתכונן ל"חייב איניש לבסומי". יצאנו לאירוע השקת "הורקנוס" - היין החדש והיוקרתי של יקב אור הגנוז, שם התכנסו המשווקים ובעלי חנויות היין.

אירוע השקה נשמע אמנם כמו דבר משמים ויבש, בטח כשאתה רואה את כולם מסתובבים עם כוסות יין כשהאף שלהם תקוע בתוכן והיין מתערבב לו בעדינות מרגיזה, אבל אז פגשנו את ארקדי, יועץ היין, שהצליח להעיר את כולם עם התיאורים הצבעוניים על היין החדש.

מסדרת ההורקנוס יוצרו רק 2,000 בקבוקים, וכל בקבוק ממוספר. לא שאנחנו ממש מבינים ביין, אבל התגובה הראשונית מיד לאחר טעימת ההורקנוס הייתה "וואו", ובגלל שאנחנו כאמור לא ממש מבינים ביין אז גם אין לנו ממש דרך לתאר זאת מלבד "וואו". לא מתוחכם במיוחד, אבל יש מספר אנשים שדווקא מבינים ויכולים להסביר היטב:

"יין עם גוף עשיר ושוליים מאוד בהירות, לא להאמין שזה יין בן שש שנים. בטעימה עיוורת, היה מקבל יין של שנה וחצי. מרגישים פוטנציאל התיישנות להמון שנים קדימה. כיפי, מדהים, מומלץ בחום לכולם".

שווה את הכסף?

"שווה כל שקל".

"אני אומר שזה יין פשוט טעים" אומר לנו מבקר נוסף, "יין מאוד טעים, שיש בו טביעת אצבע מוכרת. של יהודה". היינן הראשי, יהודה כמיסה, צנוע ונחבא אל הכלים. הוא צופה באירוע מן הצד ומסרב לדבר איתנו.

אז אם אתם מחפשים יין מיוחד לאירוע מיוחד, המלצה שלנו - הורקנוס של יקב אור הגנוז. לא תתחרטו.

יקב אור הגנוז, ד.נ. מרום הגליל | אור הגנוז 13109 | טלפון: 04-6990836 | אתר הבית:www.orhaganuzwinery.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר