הרוג ו-18 פצועים

נהגי 'דן' חזרו הביתה והתהפכו עם האוטובוס

בסמוך לזרזיר שבגולן התחתון, התהפך סמוך לחצות הלילה, אוטובוס ובו כ-30 נהגי חברת 'דן', שהיו בדרכם הביתה לאחר סיום עבודתם. אחד מהם נהרג ו-18 נפצעו - שניים באורח בינוני והיתר קל (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האוטובוס ההפוך (צילום: "דוברות איחוד הצלה כרמל")

סמוך לחצות הלילה (רביעי) בסמוך לזרזיר שבגולן התחתון, התהפך אוטובוס ובו כ-30 נהגי חברת 'דן'. אחד מהם נהרג ו-18 נפצעו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האוטובוס נסע על כביש 77, מצומת ישי לכיוון המוביל, כאשר פנה ימינה בצומת זרזיר, כנראה במהירות רבה מדי, התהפך על צדו.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה טיפלו ב-19 נפגעים, אחד מהם - גבר כבן 50, במצב אנוש שמותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. שניים כבני 40 נפצעו באורח בינוני והיתר באורח קל.

הנוסעים באוטובוס הם נהגי חברת 'דן' העובדים במרכז הארץ שהיו בדרך חזרה לבתיהם, בנצרת, יפיע וזרזיר, לאחר סיום עבודתם.

ראש סניף איחוד הצלה במגדל העמק, יוסי קקון, סיפר כי "מרבית נוסעי האוטובוס יצאו ממנו בכוחות עצמם. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בערים ויישובים סמוכים, הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. כוחות גדולים של משטרה ואמבולנסים הגיעו לזירה".

פרמדיק מד"א אורי שחם, שניהל את האירוע בשטח, סיפר: "הגענו עם כוחות גדולים מאוד, ערכנו סריקות ראשוניות ומיינו את הפצועים. אחד מנוסעי האוטובוס שנפצע פצעים קשים מאוד היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום. בתוך דקות בודדות פיננו את כל הפצועים לבתי החולים רמב"ם, העמק ובני ציון. הם סבלו מחבלות, שפשופים וחתכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר