בן 4 חודשים במצב קשה

ההורים של דניאל מתחננים: "התפללו לרפואת הבן שלנו"

עידן ולירון גרסון, הוריו של דניאל בן ארבע חודשים, המאושפז במצב קשה לאחר שלפי החשד טולטל בידי המטפלת שלו, מתחננים: "אנחנו מבקשים להתפלל לרפואת דניאל חיים בן לירון" (חרדים בארץ)

עידן ולירון גרסון, היום (צילום: עידו ארז - Ynet)

"אנחנו מבקשים להתפלל לרפואת הבן שלנו. דניאל חיים בן לירון", כך מתחננים היום (חמישי) ההורים עידן ולירון גרסון, הוריו של דניאל בן ארבעה חודשים, המאושפז במצב קשה לאחר שלפי החשד טולטל בידי המטפלת שלו.

ההורים התייצבו בפני כלי התקשורת בבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה, שם מאושפז בנם, ביחידה לטיפול נמרץ, במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

"הבן שלנו שוכב בטיפול נמרץ כמה ימים בגלל חשש לחבלה", אמרו ההורים לכתבים. "אנחנו מצד אחד מאוד דואגים אבל בטוחים שהמחלקה בבית החולים עושה כל שביכולתה להעניק לו טיפול טוב".

ההורים הוסיפו ואמרו: "אנחנו מבקשים מכל מי שרואה אותנו להתפלל לרפואת הבן שלנו. דניאל חיים בן לירון, שנעבור את זה, שנהיה חזקים. יש לנו תינוק בטיפול נמרץ ורק בזה אנחנו מתרכזים כעת".

ד"ר אלחנן נחום, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר, סיפר כי הם קיבלו ילד תינוק במצב קשה עם דימום מוחי. הוא מונשם ומורדם ועבר סדרת בדיקות שלפי ד"ר נחום "עולה החשד מהן שנגרם לו נזק גופני. מצבו קשה ואנחנו עושים הכל כדי שיקבל את הטיפול הראוי".

דניאל הפעוט אושפז השבוע במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ לאחר שלפי חשד המשטרה הוא טולטל ביום שני בפעוטון בו שהה. מנהלת הפעוטון, בת 53, נעצרה. היום (חמישי) בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה בארבעה ימים.

לפי חשד המשטרה, ההורים שמו ביום שני את בנם בפעוטון פרטי הפועל בבית פרטי. בסוף היום כשלקחו אותו, הבחינו כי מצבו לא טוב. הם פנו לבית החולים 'שניידר', שם אשפזו אותו במצב קשה.

בחקירתה, אמרה המטפלת, שלפני כ-15 שנים הורשעה בתקיפת ילדה בת 4 כי "התינוק בכה ללא הפסקה ולא נרגע. אז טלטלתי אותו". לדבריה: "לא התכוונתי לפגוע בו".

המטפלת הודתה בחקירתה במעשים, אך עורכת דין שירן גולברי המייצגת את החשודה אמרה כי הם כופרים בכל האישומים והחשדות ולדבריה ההודאה של החשודה נגבתה תוך איומים והבטחות.

דובר משטרת מרחב השרון, רפ"ק זיוון פריידין מסר כי "בעקבות דיווח מבית החולים על הגעת תינוק במצב קשה נפתחה חקירה שממנה עלה החשד נגד הגננת".

יצוין כי אמה בת ה-80 של המטפלת החשודה, שוחררה למעצר בית. השופטת הוציאה צו איסור פרסום על פרטיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר