פרשת טלטול התינוק

טעות בזיהוי: כך פגעה התקשורת בגן המצליח

בלי לבדוק יותר מדי לעומק, כתבים פרסמו את תמונתו של גן ילדים מצליח בפתח תקווה כאילו מדובר בגן בו פעוט טולטל על ידי מטפלת וספג נזקים. בעלי הגן שוקלים להגיש תביעת דיבה (חדשות, ברנז'ה)

הגן שנפגע מהפרסומים (באדיבות המצלם)

טעות בזיהוי: שעות לאחר שהתפרסם היום (חמישי) המקרה החמור בו לפי החשד טלטלה מטפלת בעיר פתח תקווה פעוט חרדי וגרמה לו לנזק מוחי, מיהרו עיתונאים לרחוב בו מתגוררת המטפלת, אלא שבמקום לצלם את ביתה הפרטי בו הפעילה המטפלת את המעון, צילמו הכתבים גן ילדים פרטי סמוך שנחשב למצליח באזור.

משה פלד, בעלה של הגננת מירי פלד שמפעילה את הגן הסמוך, מספר בשיחה ל"כיכר השבת" כי הופתע לגלות היום בצהריים את תמונת גן הילדים של אשתו מתנוסס בכותרות הראשיות בחלק מאתרי האינטרנט כמו גם בערוצי הטלוויזיה, שם ציינו כי זהו הגן בו טולטל הפעוט המאושפז במצב קשה.

פלד מספר כי הכתבים נכנסו לשטח הפרטי של הגן ללא רשות ותוך עבירה על החוק, זאת ללא שניסו לברר קודם אם אכן מדובר במעון בו נפגע הפעוט. רק לאחר שפנה באופן אישי לעורכי חלק מהאתרים הוסרו התמונות, בעוד שבחלק מהאתרים הגדולים בישראל תמונת הגן המצליח עדיין מוצגת.

"הם גרמו לנו נזקים עצומים", מספר משה, "אנחנו כעת בעיצומו של הרישום לשנה החדשה וכולם חושבים שאשתי הזיקה לילדים ומפחדים להירשם, זה נזק שאי אפשר לתקן כי לכולם נכנס לראש שזו הגננת שטלטלה את הפעוט. אישתי ואני מוצפים בפניות של מכרים והורים שמתקשרים לבדוק איך קרה דבר כזה בגן המוכר והוותיק שלנו", אומר משה.

לדבריו, הוא שוקל להגיש תביעת דיבה נגד כלי התקשורת שפרסמו את התמונה ללא בדיקה מינימלית ותוך שהכתבים התפרצו לשטח הפרטי של הגן ללא רשות וגרמו לו נזק משמעותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר