שיפור קל במצב הפעוט שע"פ החשד טולטל בידי המטפלת

בשורות טובות מבית החולים: לאחר חמישה ימי אשפוז, חל היום שיפור קל במצבו של דניאל גרסון, הפעוט בן ה-4 חודשים שע"פ החשד טולטל ע"י המטפלת שלו בפ"ת ונפצע באורח קשה (חרדים)

הוריו של הפעוט, לירון ועידן גרסון (צילום: עידו ארז ynet)

בשורות טובות מבית החולים: לאחר חמישה ימי אשפוז, חל היום (שישי) שיפור קל במצבו של דניאל גרסון, הפעוט בן הארבעה חודשים שעל פי החשד טולטל על ידי המטפלת שלו בפתח תקווה ונפצע באורח קשה.

כאמור, היום חל שיפור קל במצבו, הוא נגמל מההנשמה וחזר לנשום בכוחות עצמו. דניאל מאושפז מאז יום שני בטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה כשמצבו עדיין מוגדר קשה. הוריו, לירון ועידן גרסון, ביקשו להמשיך ולהתפלל עבורו.

מוקדם יותר השבוע נעצרה המטפלת בחשד שטלטלה את הפעוט וגרמה לפציעותיו החמורות. אתמול הוארך מעצרה עד יום ראשון. על פי החשד, היא טלטלה את התינוק בצורה קשה, עד שאיבד את הכרתו. בחקירתה סיפרה כי "התינוק לא הפסיק לבכות ולא ידעתי מה לעשות איתו".

הוריו של דניאל: "התפללו למען שלומו" (עידו ארז ynet)

למטפלת הרשעה קודמת משנת 2004 בגין תקיפה של ילדה בת חמש. באותו מקרה, שימשה המטפלת משפחת אמנה לילדה, ובכמה הזדמנויות הכתה אותה והטיחה את ראשה באסלה. על המטפלת נגזרו אז 18 חודשי מאסר על תנאי ו-400 שעות לתועלת הציבור במסגרת הסדר טיעון. שמה עדיין אסור לפרסום.

אתמול פנו הוריו של דניאל לציבור וביקשו להתפלל למענו: "כל אחד שרואה אותנו וחשוף למקרה, להתפלל למען שלומו של בני, דניאל חיים בן לירון, שנעבור את זה שנהיה חזקים. אני בטוח שנראה ישועות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר