סערת הכותל הרפורמי

אורי אריאל נגד ראש הממשלה: הפר את הסטטוס קוו

השר אורי אריאל (הבית היהודי) החרים את ישיבת הממשלה ויצא לסיור ברחבת "הכותל הרפורמי" שם תקף את ראש הממשלה על הפרת הסטטוס קוו ואמר כי הם פועלים לתקן את שנעשה (חדשות)

אריאל בכותל הרפורמי, היום (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) החרים הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה ויצא לסיור בכותל המערבי וברחבת "הכותל הרפורמי" שאושרה על ידי הממשלה ובתמיכת חבריו למפלגה.

במהלך הסיור, התייחס אריאל לכותל הרפורמי ואמר כי "זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו של ראש הממשלה". אריאל התייחס ל"ארון הקודש" שהציבה במקום התנועה המסורתית ואמר כי "זה לא מקובל, ואני לא רוצה להשתמש במילים חריפות יותר".

השר אריאל הוסיף וטען כי מתאים ונכון שהרבנות הראשית תהיה זו שאחראית על המקום. באשר לדחיית הפגישה בין הרבנים הראשיים וראש הממשלה נתניהו, אמר אריאל כי הדחייה מלמדת שיש זמן להידברות.

"אנחנו נעמוד על כך שישמר הסטטוס קוו וישמר מעמדה של הרבנות וכמובן ישמר מעמדו של הכותל המערבי", הבהיר ."הדברים הפיזיים כבר נעשו, הויכוח הוא האם הממשלה מכירה או לא מכירה בתנועה הרפורמית כדבר יציג במדינת ישראל. הם מנסים דרך פה גם לנושא הנישואין, הכשרות ונושאים נוספים, אנחנו מתנגדים לכך, זו הפרה בוטה של הסטטוס קוו".

אריאל הוסיף ואמר כי ההסכם נעשה בחשאי ולא בגלוי. "הביאו לנו חומר מוקדם שעה לפני שבת, לכן לא הגבנו כמו שצריך בישיבת הממשלה. תמיד אפשר לתקן ואנחנו פועלים לתקן. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר