"היה איש של שמחה"

"הרגשתי שאבא היה איתי": נכד נולד לנרצח הפיגוע

כמעט חצי שנה אחרי פיגוע הדריסה בהר חברון בו נרצח אברהם אשר חסנו הי"ד, בתו צדיקה ילדה היום בן במזל טוב. "הרגשתי ממש שאבא היה איתי, זה היה שונה משאר הלידות שלי" סיפרה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אברהם אשר חסנו הי"ד (צילום: דוברות קרית ארבע)

כמעט חצי שנה לאחר פיגוע הדריסה בדרום הר חברון בו נרצח אברהם אשר חסנו הי"ד, בתו צדיקה ילדה היום (ראשון) בן במזל טוב.

צדיקה צוטטה ב-Ynet כאומרת: "תוך 40 דקות סיימתי את הלידה. זה היה מאוד שונה משאר הלידות שלי, כולן היו עם משככי כאבים ועם שעות של המתנה. כאן הרגשתי ממש שאבא היה איתי".

"הוא תמיד אמר לי 'מתי תביאי עוד בן שאני אהיה סנדק', ואני אמרתי לו שברגע שיהיה לי ילד המקום שלו בתור סנדק מובטח. סיפרתי לו שאני בהריון ושאלתי אותו 'אם הלידה תהיה בלילה, אתה ואימא תבואו לבית החולים? הוא ענה לי 'בלי אימא, אני אגיע אליך ואהיה איתך בכל הלידה' , וכך הרגשתי, שהוא היה איתי".

רותי, אלמנתו של חסנו ז"ל סיפרה: "מצד אחד יש המשכיות אחרי אברהם ז"ל, אבל מהצד השני הכאב הוא עצום והאווירה בבית ובקריית ארבע היא קשה מאוד. אברהם תמיד רצה שאנחנו נמשיך הלאה ונביט קדימה ואנחנו נעשה זאת למרות הקושי הרב".

הלוויתו של אברהם אשר הי"ד (צילום: הצלה יו"ש, ישיבה תכונית אור עתניאל ומועצת הר חברון)

לדבריה: "אברהם היה איש של שמחה, בשבילו חג הפורים היה כל העולם ואנחנו מארגנים בפורים הקרוב הפנינג ענק בקריית ארבע לזכרו, שאליו מוזמן כל עם ישראל ולשם תבוא צדיקה יחד עם הבן הקטן. זה אירוע מאוד מרגש, הקב"ה לא סתם עשה את הכול סביב חג הפורים שאברהם כל כך אהב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר