חשד למעשים חמורים

פוטר מ'מאוחדת' בגלל תלונה אך מועסק ב'כללית'

רופא שנחשב לאחד המובילים בקרב הנשים החרדיות בירושלים ובביתר עילית, פוטר מ'מאוחדת', עקב חשדות כנגדו, אך מועסק ב'כללית'. משרד הבריאות: "הרופא יוזמן לבירור" (בריאות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

רופא שנחשב לאחד המובילים בקרב הנשים החרדיות בירושלים ובביתר עילית, פוטר מעבודתו בקופת חולים 'מאוחדת', לאחר שהתקבלו נגדו תלונה בגין מעשים חמורים אולם במפתיע, הרחיב את פעילותו בקרב קופת החולים 'כללית'

נגד הרופא הוגשה תלונה למשטרה וכך גם לקופת חולים 'מאוחדת'. במשטרה אמנם נסגר התיק מחוסר ראיות, אבל ב'מאוחדת' בחרו להפסיק את ההתקשרות עם הרופא בעקבות התלונה.

ל"כיכר השבת" נודע כי התלונה הוגשה בידי אישה חרדית שראתה עצמה נפגעת מהתנהגות הרופא.

"הוא ניצל לכאורה סיטואציה של צורך של מטופלת בעזרה", צוטטה בישראל היום אחת הנשים המעורות בפרשה. "המטופלת הבינה מיד שזה משהו חריג והתלוננה בקופת החולים", הוסיפה.

אולם אם מצופה היה שלאחר סיום עבודתו ב'מאוחדת', יעשו כן קופות אחרות, התברר אחרת. בקופות החולים 'כללית' ו'מכבי' המשיך הרופא לעבוד, ואף הרחיב את שעות פעילותו. "זה רופא שמטפל בנושאים הכי רגישים, מערכת הבריאות צריכה לדאוג שנשים שמקבלות טיפול רפואי תהיינה מוגנות".

כאמור הרופא העניק טיפול רפואי למאות נשים בציבור החרדי ועל כן החשש הגדול.

משרד הבריאות מסר כי "הנושא ייבדק והרופא יוזמן לבירור".

מקופת חולים מאוחדת מסרו כי "מיד עם קבלת התלונה ערכה הקופה בירור מקיף ושמעה את כל הגורמים הרלוונטיים. בתום הבירור הסתיימה ההתקשרות עם הרופא. פרטי המקרה הועברו למשרד הבריאות. מעבר לכך, אנו מנועים מלפרט".

מקופת חולים כללית נמסר כי "טיפול בתלונה על הטרדה נעשה במוסדותינו על פי כל דין ועל פי הנהלים. נציין כי לא הגיעה אלינו תלונה בנוגע לרופא שבפנייתכם. העניין יבורר מול הגורמים הרלבנטיים".

מקופת חולים מכבי נמסר: "נקטנו כמה צעדים ואנחנו ממתינים להנחיות משרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר