בשורות טובות

"לא נשקפת סכנה לחייו": הפעוט שטולטל יצא מטיפול נמרץ

שיפור ניכר במצב הפעוט דניאל חיים גרסון שאושפז לאחר שלפי החשד טולטל בידי המטפלת. הפעוט יצא מטיפול נמרץ ומבית החולים נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו. הוריו: "להמשיך להתפלל" (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז באדר א' תשע"ו | 07.03.16
הוריו של הפעוט עידן ולירון גרסון (צילום: עידו ארז, ynet)

בשורות טובות: היום (שני) חל שיפור משמעותי במצבו של הפעוט דניאל חיים גרסון, בן הארבעה חודשים, שאושפז במצב קשה מאוד לאחר שלפי החשד טולטל בידי המטפלת.

בבית החולים 'שניידר' ציינו כי חל שיפור משמעותי במצבו של הפעוט וכי כבר לא נשקפת סכנה לחייו.

בשבוע שעבר הוא פונה לבית החולים 'שניידר' בפתח תקווה במצב קשה שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ, היום מבשרים הוריו כי הוא יצא ממחלקת טיפול נמרץ והועבר להמשך טיפול במחלקה רגילה.

הוריו, עידן ולירון גרסון, מסרו כי בחסדי שמים הוא מרגיש יותר טוב. "אנחנו מאד שמחים על מגמת השיפור ומבקשים מכולם להמשיך להתפלל לרפואת דניאל חיים בן לירון עד החלמתו המלאה במהרה תודה לכולם על החיבוק העידוד והתפילות".

בצהריים, הותר לפרסום כי בעלת הפעוטון החשודה בטלטול התינוק היא סימונה רז, בת 53 מפתח תקווה.

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך אמש עד ליום רביעי את מעצרה של רז החשודה בטלטול הפעוט. במהלך הדיון בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי סימונה רז הודתה במעשה, זאת כזכור לאחר שבחקירתה אמרה כי "התינוק בכה ללא הפסקה ולא נרגע. אז טלטלתי אותו. לא התכוונתי לפגוע בו". אך מאוחר יותר יותר חזרה בה מהודאתה.

עו"ד גז ביקש מביהמ"ש לבחון את תמלול ההודאה לאחר שלדבריו אמרו לה שהילד ימות אם היא לא תודה ושהיא תישאר הרבה זמן במעצר.

בדיון בביהמ"ש, טען עו"ד גז כי טרם הוכח שמצבו הקשה של התינוק נגרם מטלטול ושאל את נציג המשטרה האם הם בדקו אם התינוק קיבל חיסון זמן קצר לפני המקרה. נציג המשטרה השיב כי הכל נבדק והחקירה נמשכת.

"מדובר באירוע חמור ביותר", ציין נציג המשטרה והוסיף כי החשד הסביר התגבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר